15 Mar 2009

tostumu da yedim, hala bekliyorum.


eneem saçımı ilk defa kendim boyadım.(yalan söledim ilk değil 2.si bu. ilkinde koyu kahve girişimim biraz başarısız olmuş idi)

voilanin 6.66sını aldım kafamda denedim. az sonra saçımı yıkayınca sonuçları aliciiiim:) umarım iyi olmuştur yaa :S artık "ulen gene istediğim olmadı" demek istemiyorum. kutusunun üzerindeki hatunun rengi tam istediğim renk çünkü :S kızıl saç zor beee çok zor :(

sanki bana abidik gubidik bi renk olucak gibi geliyo :( olmasın ve ben de kuaföre gitmek durumunda kalmıyım. noluuurrrrr :(:(

sonucu alınca gene yazarım canlarr...

4 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Hamamböceği dedi ki...

merak ettim nası olduğunu =P

bi dost dedi ki...

ay ben bi şarap kızılı aldıydım çok hoş bi renk çıktıydı ama, markası neydi tam hatırlamıyom ki:) şıvarzkof muydu acaba.. aşağı inip bakmaya üşeniyorum açıkçası kusura bakma kardeş :P inş. istediğin renk çıkmıştır:)

...camenta... dedi ki...

hamam böceği: valla güzel bişi çıkıyo sanırımmmm :)

bi dost: yaa onu bulsana biii lütfeeeen :)

nazlı ecem dedi ki...

yahu su kızıl saclı hatunlara hep özenmişimdir ama hiçbi zaman o kadar cesur olup kızıla boyayamadım saclarımı..insallah begenmıssındır sende