7 Eyl 2009

mutlu son

... ve artık annenin arabasının anahtarı camentanın avucundadır :D:D

hehehe bugün bi hoca geldi ders vermeye, normalde adam 3o-50 saat ders veriomuş bi öğrencisine, 5 saat sonra sen süpersin dedi.. babamlara "anahtası verin gözünüz arkada kalmaz" dedi. ve ben yarın kendi başıma ilk defa yollarda olucam :D:D

mutluyum bloggerlar! :D

10 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Aslısın dedi ki...

Süper, hoca onaylı anahtar teslimi diyorsun :)) Güle güle kullan!

LoLLa dedi ki...

hhhi bak dikkatli kullan hea delirme direksiyon basinda aman diiim hea

mmuucckkks bebeeem

Gülşen D. dedi ki...

darısı tüm ehliyeti olupta cüzdanda taşıyanların başına..başta ben olmak üzere:)

...camenta... dedi ki...

ehliyet ara ara işe yarıyodı ama artık tamamen yarıcak :D

Adsız dedi ki...

demek mutlu son die bişi varmış:D

Adsız dedi ki...

aman yavaş yavaş git, manyaa var delisi var, oruçlusu var, hayırlısı olsun :)

Adsız dedi ki...

oh oh gözün aydınn.. kazasız belasız kullanman dileğiyle..
darısı ehliyetsiz bizlerin başına =D

PEPE dedi ki...

bende istiyorum ki anahtaaar =(

Haspam işte! dedi ki...

ooo muradına erdin cicim! :)

hadi bakalım dikkatli sür, sağa sola bakma, yol takibini unutma. :P

Haspam işte! dedi ki...

http://haspam-iste.blogspot.com/2009/09/olmak-ya-da-olmamak-iste.html

ahanda bir mim hazırladım sana, tam senlik hadi bakalım. :D

yazmazsan yazdırtırlar gülüm.

ay kendimden tiskindim, tamam kapattım. :D