18 Eki 2009

otpüs.

şu otobüs içinde ne çeşit insan barındırıyo,bu gün bi kez daha anladım.
öncelikle bugünkü otobüs karışık sandwiç tadında idi.

* barack obama'nın gençlik halini gördüm desem yalan olmaz. kavruk ten, kıvırcık ötesi saçlar. burun desen zaten aynı. höh dedim artık ölsem de gam yemem sanırım.

* 2.si otobüs tıklım tıklım olduğundan yapışık ikiz olmak zorunda kaldığım teyze. bildiğin rahmetli aysel gürel. sadece bu teyzenin saçı kızıldı.

hayat garip lan.. vapurlar falan.



* bugün fotoğraf çektim adam akıllı ilk defa canonumla. en beğendiğimi buraya koyarak bu gereksiz postu burada bitiriyoree...




-fotoğraf alakasız biçimde ortaya çıktı. bu bıcırı tanımıyorum bile. ama kuğuları görüp heyecanlanmıştı.gözleri de açıktı o sıra. tam deklanşöre bastığım anda gözleri kapattı ve fotoğrafda *o kadar huzurluyum ki..* mesajı verir gibiydi...

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: