25 Haz 2010

Sen Kim Olduğunu Biliyorsun, Dikkatli Oku.

son yazdığım postu neden sildiğimi ileriki bi tarihte açıklıcam. sadece canımı çok sıkan ve bana yazıldığı belli olan - o kokuyu aldım - bi yazı okudum. ilişkilerimin millete prim vermesi kadar sinir olduğum bişeydi biten ilişkimin başkalarına prim vermesi. "siktir git, kendi çöplüğün sana yeter". demek istiyorum benim ilişkimi yorumlayan o malum şahsa. görmeyeceğimi, okumayacağımı sanman ne kadar basit, ne kadar masum bi umut. istediğim zaman her yerden her şeye ulaşabileceğimi unutmuş olmana imkan yok oysaki.

ilişki yaşamak ya da bitirmek 2 kişinin elinde olan bişi. araya 3. bi insan burnunu sokunca o insanı boğuveresim geliyo. eminim ben burda "bitti" yazdım diye zil takıp göbek bile atmışsındır bebeğim. ah pardon, sen acılısın dimii? kıyamammmm.. oyyy. GERİZEKALI. o kadar aciz ve de eziksin ki, benim biten ilişkimin sana mutluluk verdiğini bile açıklayamıyorsun. bari bu konuda dürüst ol, 3 senelik bişiyin bitmesine kıçına kına yakarak sevindiğini açıkla. sen de derin bir oh çek, ben de çekeyim. sadece 1 kez olsun DÜRÜSTLÜK bekliyorum senden ama sanırım çok şey bekliyorum.

uzun bi süredir canımı acıtıcak bişilerin olmasını beklediğini biliyorum, fırsat olsa da zırıl zırıl ağlasam diye beklediğini de. ama kısa zaman sonra buradan bi haber duyurup seni göt etmeyi planlıyorum sevgili kuş beyinli yavrucuğum. kuşlara haksızlık bu ya, neyse. seni yücelttim bak burda, hadi sevin. "arkadaşlarım beni çok seviyo yeaa, bana kuş dediler" de. bu sana yakışır çünkü, bir başkasına değil.

sen bana sataşmaya devam ettikçe öyle bir güçle büyüyeceğim ki karşında, inan senin ağzın 5 metre düşecek. bir de anlasam neye güvenerek bana sataştığını? beni görünce yolunu değiştiren görünmezin tekisin sen, neye dayanarak bu dayılanma?!

beni tanıyan kim varsa bu blogu okuyan şunu kafasına iyi soksun, biten ilişki benimdir. sizin kuyruk acınıza bi katkısı ya da onu azaltacak etkisi yoktur. herkes kendi işiyle uğraşsın, benim de canımı sıkmasın! yoksa gerçekten "canınızı acıtırım".

hala kim olduğunu anlamadıysan dur daha açık yazayım: o ilahi adalet dediğin kavram var ya, hah o gün gelip seni sikerttiğinde ağzını açamadın, hala kendi çapında dans ediyorsun kimsenin olmadığı sikindirik dans pistinde. böyle yaparak ancak ve ancak kendini komik duruma düşürüyorsun. ilahi adalet'in bana uğraması için zerre sebep yok, üzgünüm. o ancak dönüp dolaşır sana girer.

benimle ya da bizimle uğraşırken garip bi şekilde orgazm oluyosun, seni öyle bi şekilde zevkten dört köşe ederim ki hayatın boyunca o duyguyu tadamazsın!

AY PANİK ATAK OLDUĞM BİLOG KAPATIYOM BEN YEAAA, diceksin gene. kaçmak herşeyin çözümüymüş gibi.

eklemece: ayyy okudun bu yazıyı biliyorum. ama umarım bi daha okursun da bunu görürsün. evet cicim herşey lafta. hı hı. sanki hiç çıkmıcan karşımıza. bak bakalım o zaman her şey lafta mı değil mi?

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

inatçı hardal dedi ki...

ya zaten eziğin teki kanatlı hamamböceği bi akıl hastanesine yatsın da iyileşsin bu ne ya şizo karı.uzaktan takıntılı obsesif.illa tarafımızdan canla başla sikilmeyi istiyor böyle anca o zaman zevk alıyor.yorumları kapamış bi de ezik cevap vercez diye, ah ah camenta okulda dediğim gibi ters domaltıp sikecek seni bu kadar basit çözümün.

...camenta... dedi ki...

inatla bunu yapıyor, sesini çıkaramadı ezik, ben mutsuz olayım diye bekliyor! NAH mutsuz olurum ben. sırf ona inat en güzel aşkları yaşamayan onun gibi şizofren olsun!

inatçı hardal dedi ki...

şizofrenlere ayıp oldu en azından sahtekar değiller şizofrenler.

...camenta... dedi ki...

gittiği doktorlara acıyorum. tabi gidiyosa.

inatçı hardal dedi ki...

yazık lan verilen paraya yazık sahtekarlığa etkili tedaviyi henüz bulamamışlar :(:(:(:(((sekiz sekiz sekiz.

Adsız dedi ki...

ilahi adaleti bilen "kıskanma"nın 10 büyük günahtan biri olduğunu da bilir. ilahi adaletin günahkarlar üstüne işlediğini de. ha gerzek olmak ayrı bi konu tabii, orasına başkaları bakıyor. sen de sinirini bozma, sen yazdıkça ben ben yazdıkça sen yazmışsın gibi geliyor. :S