8 Ara 2010

Şaka gibi...


Cuma günü vizeye başvuruyorum. resmen gidiyorum arkadaş!?! annemin gazıyla öylemesine başvurduğum hedehödöye resssmen gidiyorum. ufaktan ufaktan tırsıyorum. tek olucağımdan değil, derslerden tırsıyorum. boru gibi 11 ders. yazıyla ONBİR.

burada ders çalışmaktan çok sıkıldım. orada minimum çalışıp en düşük geçme notuyla geçmek en büyük hedeflerim arasında. en büyüğü ise avrupayı dolaşmak tabiki... yaptım, olacak hesaaaaabı.

ben heyecanlanınca ayağımı sallarım. hatta bi çok tepkimi de ayağımı sallamamdan anlayabilirsiniz çok rahat. şu anda da ayağımı sallıyorum. daha 1 ay 3 gün varken gitmeme... son günkü ayak sallama hızımı tahmin etmek dahi istemiyorum...

vay anasını be... cidden gidiyorum!!

3 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

feanor dedi ki...

Erasmus?

[ cénnet ] dedi ki...

kıskançlıktan vallahi billahi çatladım be.piiii!! millet nerelere gidiyo ben de tıkılıp kalmışım burda.allah yolunu açık etsin bacım.benimde ennn büyük dileğim şöyle buralalardan uzak ÇOOK uzak "floransa,roma ya da paris" kadar uzak bi yere gitmek..ooof be kıymetini bil.bi de benim için gez olur mu?sahi sen nere gidiyosun??

...camenta... dedi ki...

@feanor: evett erasmuss :)

@cennet: Frankfurta yakın bi kasabaya gidiyorum Almanyada...