2 Oca 2011

Bir Final Döneminden Daha Merhaba!

akademik takvim olarak artık final haftasına girmiş bir okulum var. ve yine bu akademik takvime bağlı kalmayarak ders çalışmanın kıyısından bile geçmeyen bir ben! klasik ve şaşırtıcı değil artık.

okul ne zaman yoğun olsa ders çalışmayı bırakırım. etki tepki meselesi bi yerde.

bi de herkese iyi yıllar, hepi nüv yiğır felanss.
bu sene inanılmaz güzel girdim, yanımda marulum kafam güzel... sonunda beklenen de oldu ve marulumla annem kısa süreli de olsa bi tanıştı. bundan sonrası kız isteme merasimi :p gerçi marulum kasım 2010da beni istemeye geliceğini iddia ediyordu, nerdeler acaba kendileriii :p

4 finalim kaldı. sonra gidiyorum. tek korkum giderken "gidiyorum şimdi elimde çanta" şarkısını söylemek. o derece rahatım yani. her ne kadar aksini iddia etse de marulum rahat olsun, gönlünü ferah tutsun. benim gözüm ondan başkasını görmez, görebilemez. döndüğümde ne şekilde kaldıysak o şekilde devam edicez mesela. gitmiş ekşisözlük entrylerini okumuş erasmus hakkında. sevgilin gidiyorsa umudu kes gibisinden alt mesajlar varmış. kanmayınız marul bey, derin bir nefes alınız ve gözlerinizi kapayınız. gözünüzü açtığınızda haziran 1 olacak ve karşınızda ben olucam. bu kadar ne net konuşuyorum karrrşiiim.

şu an facebookumda inanılmaz sevdiğim bir avatarım bulunmakta. marulumla yeni yıla birlikte girdiğimiz için 32 diş sırıttığım bi foto. hep öyle gülücem ben hayata karşı. hep öyle mutlu edicek beni bu adam. hep sarıldığımızda midemdeki kelebekler ağzımdan fırlayacak, kalbim ritmini remiksleyecek.

neyse neyse, sulugöz leyla olucam şimdi. yeteri kadar ağlıyorum zaten gidiyorum diye. siz bir de beni 10 ocakta görün, çeşmelerim bozulacak. :(

en iyisi gideyim de biraz yarınki marketing finaline yoğunlaşayım. biraz adam olsun benden. en azından şu 10 gün. nasılsa erasmusda dersleri sallayan bir camenta olmayacak! :)


*marula huzurunuzda utanır insan böyle güzel olunur mu, onlar nası dudaklar?* demek istiyorum. hatta dedim bile.

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: