3 Nis 2010

Nası Hızlı Yaşıyoruz, Nasıl Havalıyız... Bir Bilseniz...

Şimdi blog. 1 saat önce falan eve geldim. nerden mi? eskişehirden cağnım. 7 saatliğine eskişehire gittik, capon, okuldan arkadaşımız S. ve bendenüz.
ben son 2-3dür bi hızlı yaşıyorum fark ettiyseniz. istanbula 4 saatliğine gitmeler. eskişehirde 7 saatte 1 haftada yapılcakları yapmalar..

Ama o kadar yorgunum ki. zaten dönerken treni kaçırıyoduk. raylarda koştuk falan. son saniyede yetiştik yani. o derece de adrenalin doluyuz bi de marjinaliz hıh.

yorgunluktan öldüğüm içün yarın ya da pazar günü fotosal olaylarla blogda es-es maceramı detaylıca anlatıcam.

beni bekleyin anacım.
baaaaayyy.

2 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

cem dedi ki...

başlığı görünce ''gece gece ne güzel başlıktır bu'' dedim kendi kendime.. içeriğinden yana umudum da çoktu açıkçası.. sonra baktım ki ben başlığı bile yanlış anlamışım, içeriği zaten benim anlayacağım türden değildi...

başlığı mı?

nasıl hızlı yaşlanıyoruz, nasıl havalıyız, bir bilseniz... gibi bir şey anladım...

(sadece bir an yaşadığım hayal kırıklığını anlatmak istedim, kesinlikle başka bir amacım yok.)

...camenta... dedi ki...

zaten burda amaç kendimizle dalga geçmekti.
gün boyu "laned ossun çok hızlı yaşıyoruz of yeaaa" yaptığımız için.