26 Mar 2010

Ne? Bahar mı gelmiş??


Öncelikle sizi biraz geçmişe götürmek istiyorum:



Bu şarkıyı dinlerken sizin de içiniz kıpırdamıyor mu? Baharın simgesi kelebekler midenizde uçuşmuyor mu?
Ben 1 haftayı aşkın bir süredir bu kıvamdayım. Sınavlarımın da olması bu bahar kafasının şalterlerinin atmasına sebebiyet verebiliyor. düşünsenize hava çıkmış 26 dereceye, biz vizelere çalışıyoruz. oysa tüm gün yaysak, çimlere uzansak... ah bir de hamak olsa. içine uzanıp uyusak. açık havanın rehavetine ruhumuzu ve bedenimizi kaptırsak...

Hoş, Bilkentteki çimler daha çok buğdaydan hallice. henüz tam yeşermediler. ama ağaçlar beyaz ve pembe çiçek açmaya başladı. hafif bir rüzgarda kopup gidiyorlar dallardan ve kafamıza geliyorlar. o anki duygu ne kadar mutlu, ne kadar huzurlu...

ztn kışı mont giymeyerek geçirmiş biri olarak, üstüme aldığım ince hırkaları da fırlatıp atmış olmak içimi çok rahatlattı. 2 gündür ceket bile giymiyorum. arabada bırakıyorum. kısacık kollu t-shirtlerle geziyorum. taytlar.... ohhh hayat böle güzel ha!

Geçen hafta sonu dondurma sezonunu açtık arkadaşla. Pazar pazar okula gidiyorduk. gerçi o yurtta kalıyo zaten ama ben gayet de vizeye çalışmak amaçlı gidiyodum.tunalıda herkesin elinde bi dondurma. herkes nispet yaparcasına yiyo. dayanamadım. yürü dedim arkadaşıma, biz de alıyoruz.

Çarşamba günü de Caramel Frap sezonu açıldı tarafımdan. artık starbuckslar camenta sayesinde daha çok para kazanacak. zaten caramel frap. sezonu açıldıysa, bilin ki bahar gelmiştir, havalar ısınmıştır. Dün hava ankarada şaka yapmış olsa da(bir anda yağmur yağdı falan), bugün gene mükemmel bir hava var dışarıda. Ve ben bu günü araba yıkayarak değerlendirdim :D

bu aralar hep kopmalık şarkılar dinleyip baharın gelişini kutluyorum kendi çapımda. resmen zerre ders çalışasım yok. geriye 1 sınavım bir de sunumum kaldı spring breakden önce ki, 1 hafta sonra spring break başlıyo.

saçlarıma aylardır boya değmedi. ciddi anlamda aylardır. en son ekimde boyattım. akıp duruyo kendi çapında. güneşte baya açık bi renk olarak görünüyo ve o renge bayıldığımdan boyatmıyorum.

son zamanlarda ne kadar mükemmel türkçe parçalar, albümler çıktı, farkında mısınız? nolüyü kuzum? camentayı türkçeye döndürelim politaksı falan mı? hepsnin mi müziği, sözleri süper olur. ama en güzeli Gripin - MS 05-03-2010 kesinlikle. gripini zaten çok severing. şimdi daha bi bayılıyorum. araba için hazırladığım cd de sürüsüne bereket gripin var meselağ.

havalar lütfen soğumasın artık. hep öğle aralarında çimelim. nolur nolur nolur!!!! hep eğlenceli şarkılar çıksın ağzımdan...


içimdeki kıpır kıpır şeyi müzikle coşturmaya gidiyorum ben. öperem!

not: şarkı açılmıyo bu arada. yenisini yükleyebildiğim an sizlerin huzuruna sunucam. muzicons çıldırmış vaziyette.

2 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

inatçı hardal dedi ki...

SONUNDA arabayı yıkamışsın yoksa arkasına beni yıka!!1!!!1 yazardım (1ler dahil sldşkgj) aferin aferin bi kaç gün de yağmur çamur olmazsa temiz temiz sürersin HYRLS

...camenta... dedi ki...

lan hardal şişesi, sen son gördüğünde araba boktu evet kabul ediyorum ama sonra yıkanmıştı o. 2 haftalık kir vardı daha üstünde kızımın.. AAA. iyice PASAKLI yaptınız beni.