11 Şub 2009

pembe çizmeli kedi


herkesi şaşırtacak bir şey yaptım bugün. dün gece acaba yarın ne giysem diye düşünürken aklıma düştü. kapri giyip, üstüne mor hırkamı giyicektim. altını da pembe çizmelerimde taçlandıracaktım.

önceden yazmıştım. renkli şeyler bana göre değil. ama bu çizmeyi kendim beğenerek almıştım 2-3 sene önce. açık pembe bi rengi var ve önünden püskül sarkıyo. cicili bicili bişi yani. benim gibi asi ruhlu bi insan o çizmeyi ne yapar bilmiyorum. en son 2 sene önce giymiştim, bi arkadaşımın hatrına. bu sefer kendi isteğimle yapayım bunu dedim.

sabah kalktım giyindim. çizmelerimi de giydikten sonra artık hazırdım. aynaya baktım. "camenta sen süslensen var ya..." dedim kendi kendime. çok beğendim görüntümü. bundan sonra çoooook daha özenli giyineceğime eminim.

sokaklarda yürürken herkes çizmelerime baktı. pofuduk pofuduklar ve renk bakımından dikkati çekiyolar. strangera dedim, kızım bugün beni görünce şaşıracaksın. "çıplak mı geliyosun okula" dedi. her zamanki geyik durumu. evet dedim geçtim:)

okula vardığımda stranger merdivenlerde kahve-sigara zevkini yaşıyordu bir kez daha. bir anda çizmelerimi gösterdim. "anağğğm" dedi. "çok yakışmış!". götüm kalktı tabi. "dimii dimii" diye onayladım onu. 2 senedir hiç giymediğimi, bi anda içimden geldiğini falan söyledim.

hiç olmadığım kadar güzel, havalı ve özgüvenli hissettim kendimi pembe çizmelerimle. daha neşeli, daha kahkahalıydım bugün.

sabah da marula mesaj atmıştım. bugün pembe çizme giyicem diye. "zaten bi bana süslenmiyosun!" diye sitem etti. külliyen yalan! adam için kırmıjı ruj bile sürüyorum. sevdiği kokularımı sürüyorum, sevdiği eteğimi giyiyorum falan. tamam pembe çizmemi giymedim hiç yanında ama o kadar da rezil değildim yani. karar verdim, 14 şubatta pembe çizmelerimle buluşucam onunla. gene güzel ve özgüvenli hissederim belki.

öğle arasında japonlaydım. pembe çizmelerimi görünce ufak bi şok geçirdi. değişimin bu kadar hızlı geleceğini tahmin etmemiştim dedi. o hep bana kızar sürekli siyah giyiyorum diye. son zamanlarda biraz da onun gazına gelip kıyafetlerimi yenilemeye başladım aslında. ama bu değişim ruhuma da iyi geldi. sağolasın japonum!

güzel bi gündü. mutlu olduğum bi gündü. insanların bana güzel bakmasına hasret kalmışım. her şey pembe çizmelerim sayesinde. daha sık giymeliyim.

sanırım yarın kahve tonlarını denicem. açık ve koyu kahvenin uyumlu olduğu bi çizmem var. onu da taş çatlasa 3-4 kere giymişimdir. ama onunla da güzel hissedeceğime inanıyorum.

bu dönem dersler oldukça zorlayacak. quizler, sunumlar derken dönemin nası geçtini anlamicam bile. 3.60 üstü ortalama gelsin de, gerisi yalan. çok sıkı çalışmam lazım.

bi psikoloji kitabına acaip para bayıldım. euro yükseldiğinden mi ne, baya artmış fiyatı. içim acıyarak da olsa aldım. zorundaydım. kitap sürekli yanımda olmalı. umarım verdiğim paraya değer de, güzel bir notla geçerim bu dersten.

bundan sonraki her günümün pembe çizmeli günüm kadar ışıltılı geçmesini diliyorum. hayata renkli bi pencereden bakmak güzelmiş. bu zevkten mahrum kalmamalıyım.


şimdilik bu kadar. psikoloji çalışmaya gidiyorum.
görüşürüz!!


NOT: çizmelerim resimdekine biraz benziyo. benimkinde 2 püskül var ve çok daha açık bir renk.

3 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

victoria dedi ki...

pembe çizmeler mi ben de mi denesem :)

_Screaming_Silence_ dedi ki...

Pembe çizmelerini güle güle kullan:)

camenta dedi ki...

teşekkür ederiiiim :)

denemeni tavsiye ederim. bana çok iyi geldi.