13 Tem 2009

45lik koca adayı


tabiki de bana falan görücü geldiği yok. oha! hayal gücünüzü sınırlandırın biraz:D

rüyamda bana 45 yaşında bir adam görücü olarak geliyor ve bu adam aslında annemlerin arkadaşı(rüyada tabi. ama adamın suratı çok tanıdıktı korktum)

annemler bu arkadaş gelmeden evvel diğer tüm arkadaşları bizi m eve toplayıp bana da börek çörek yapma görevi veriyorlar. yapmıyorum. oturup msn başında millete "bana 45lik görücü geliyo lan pehpeh" diyorum. herkes şokta.

adam bize saat 5te geleceğini söylerken saat 7ye kdar ses çıkmıyor. heh diyorum gelmicek. ama nedense üzülüyorum. sonra pencereden dışarı bakıp onu görüyorum. fosforlu turuncu bi gömlek giymiş. elinde laptop çantası var.(kırocan işte insan çiçe çikolata falan getirir ya!) ama bunu da takmıyorum. teknoloji manyağı demekki diyorum. seviniyorum. marulla karşılaştırıyorum. bu adam da sürekli pc başında olur yaa diye sitem ederken kapımız çalıyor.

evdeki tüm misafirler adamın başına toplaşıyor. ben ise göz göze gelmiyorum bile. ben mutfaktayken babam ve bu adam geliyor. adam taa bandırmadan gelmiş(şu an annemler bandırmada. bilinçaltıma nerden girmiş belli) bu arada ben babmla kızartma falan yapıyorum. babam bir yandan adamla dalga geçiyor. neden kendi çapında birini istemiyosun diyo. adama göre ben dünyadaki en güzel kızmışım. adam tuvalete gittiğinde babamla geberene kadar gülüyoruz. göz var nizam var, neden ben lan diyorum. babam da dimi dimi. ankarada bile çooo..k güzel kızlar var diyo. normalde deliriceğim bu lafa rüyamda manyak gibi gülüyorum.

adam mutfağa geri geliyor ve babam konuşmamız için bizi yalnız bırakıyor. neden ben diye soruyorum ilk olarak. neden olmayasınki cevabı beni delirtiyor. "ben ikimiz için denizlere açılırken sen de market açarsın bandırmada" diyor. ne marketi lan?! ne marketi olm?! bana bunu mu yakıştırdın?!!! fena sinirleniyorum. dandik dunduk hayallerini benimle paylaşıyor. bu sırada yerde oturuyoruz nedense :S sarıl bana diyo. samimi olalım diyo. ya git işine diyip kalkıyorum. o arada bişiler oluyo rüyada. ben tuvaletteyim o da kapı dışından benle mi konuşuyo öyle bişi. buralar tam yok. sonra bir anda rüya bitiyor.

*****************

ben bu rüyayı neden gördüm lan diye düşündüm bi 5 dk. sonucuna şöyle vardım. ben gece yatmadan önce uykulu olduğum ve karanlık olduğu için kafamı kapıya geçirdim(gerçekten) şu an alnım deli gibi şiş. gözüme de hafif hafif iniyor. sanırım çarpma sırasında beyinde bir tahribat oluştu. bundandır. başka açıklama bulamadım ben. ama adamın teknoloji düşkünlüğü maruldan bilinçaltıma girmiş bişi. dün 2 saat oyun kurmaya çalıştık falan. ordan geliyor. bandırmalı olması da annem ve kardeşimin şu an orada olmasından. ama adam neden 45lik.. bak onu çözemedim.

rüyadan anlayanlar varsa bana bu rüya ne demek, ne anlatıyor diye yorumlara yazarsa çok sevinirim.. aşırı merak ediyorum çünkü anlamını..

5 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

voodoo girl dedi ki...

ankarada 'bile' yalnız hahahahah

Arturo dedi ki...

çarpma sırasındaki tahribattan kaynaklanıyordur büyük ihtimal
:))

...camenta... dedi ki...

bencede :D

Haspam işte! dedi ki...

Bir tarafın açık uyumuşsun bence... :D

...camenta... dedi ki...

o da mümkün :D