18 Tem 2009

harry potterla başlar sonra öylesine devam eder



* evet harry potterı gittim gördüm gözlemledim. arkadaş her filmde kafana göre yönetmen değiştirirsen bi yerden sonra dandikleşir. dananın kuyruğu iyice kopmuş. olaylar arasında bağlantı kurulamıyo.. umarım finali iyi bi yönetmene yaptırırsınız da "wuuuaaayyy beeee gavur yapıoo" deriz. 10 üstünden 5 veriyorum filme.

* ewde babamla kalmaktan fena halde sıkıldım, bunaldım. pc başına 5 dk rahat oturamıyorum. tam oturdum bişilerle uraşıyorum, kalk bunu yap bunu getir. öeh! annemi özledim!! acaba her evlilik böylemi.? ben evlenince sürekli kocama yiyecek içecek servisimi yapçam?? yorulurumki. o da bana yapsın. ya en iyisi kendimize bu işler için birini tutalım ;)

* her zamanki gibi tatile gitmek istiyorum. hayır cidden okul açılana kadar gidemiceksem bari ispanyolcanın 3. kurunu da alayım.. kıyısından köşesinden öğrenirim hiç olmadı.

* lastfm de insanların karı/erkek kaldırma girişimlerini anlayabilmek için sanırım yaşlandım. haftada 1 talep geliyor herhangi bir erkekten. beni de arkadaş listesinde tutsun, belki yeri gelir tavlarım diyo sanırım. hadi canım naş naş.

* dün kocaman bi sivrisineği raid ile tahtalıköye postaladım. perde arasına sıkışmış düşünce. hala orda duruyo. gördükçe midem kalkıyo. e al at diyebilirsiniz. acaip korkuyorum hortlicak diye. evde bi ceset var!

* 3-4 senelik bi nokia telefonum var. bu alet full şarjlı olsa bile kapanabiliyo. uyuzluk sebebi. sadece alarm için kullanıyorum çünkü samsungun alarm sesi iğrenç.

* önüme salata ve balık koysalar 7/24 onlarla yaşabilirim sanıyorumki. hele ki midye dolma koy, istediğini yaparım! :D

* hardal hanım kızımız rock'n coke da sürtmekte. pazartesi de fethiyeye tatile gidiyo. tek ben kaldım bu diyarlarda.. ooyy ooyyy!!

* sims 3 ü sonunda yükleyebiliyorum ve sonunda kurabilicem ve çalıştırıp oynamaya başlayabilcem sanırım... :D

* sakaryadaki solo bar KAPANMIŞ! ulan az yazı yazmadık duvarlarına.. neden kapandı anlayamadım halbuse iyi de çalışmaktaydı. özellikle mısırı için tercih ederdik :D yerine cafe rüya diye bi yer açıyolar. o ne lan öyle. zottirik bi isim :S nerde bizim solomuzz solocuğumuzzzz :/:/

* kardeşimi çok özledim. 10 gündür suretini görmedim sarı kafanın. uğraşamıyorum tabi kimseyle o olmayınca. belki de ondan sıkılıyorumdur.

* yaşlandığımı düşünüyorum blog. hem de fena halde.



aklıma yazcak şey gelmiyo. :/ ben kaçıyım. biriktirir biriktirir yazarım. umarım sims3 çalışır.. hade bakam..

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

iremgü dedi ki...

anaa beğenmedin mi melezi? ben gidemedim tutkunuyumdur, üzüldüm.

...camenta... dedi ki...

kitaptan sonra çok fos...

Adsız dedi ki...

o ceset kokmasın sonra :D

...camenta... dedi ki...

kokusuna başka sivriler geliyomuş :p:D
anam korkudan altıma sıçar sonra kalpten giderim.. amaan amaaaaaaaann deyim ben sanağğ:D

Haspam işte! dedi ki...

şu spastikte ne buluyorlar anlamıyorum ya, bir de ayılıp bayılıyorlar, hiç hazzetmem. :D

ben de super mario oynuyorum, bak çok eğlenceli tavsiye ederim.. :)

...camenta... dedi ki...

küçüklüğümden gelen bi supermario oynayamama, becerememe huyum var :D kalkışmıyorum o yüzden :D:D