15 Tem 2009

acilen toparlanmalıyım, bi kaç gün tatile çıkmalıyım

çok sıkıldım bu gri şehirden ben ya.

her yerden tatil haberleri geliyor. millet iletilerine @bodrum, @çeşme, @antalya yazıyor.
ben de burada kişisel gelişim amaçlı(!) olarak ispanyolca öğrenmeye çalışıyorum. ha dil öğrenmekten şikayetçi değilim yanlış anlaşılmasın ama denizin mavisini görmeye hasret kaldım ben. burada gördüğüm tek mavilik gökyüzü. o da günlerdir kapalı. tam olarak kış gibi şu an hava. hava buz gibi. saçlarınız rüzgardan birbirine giriyor. temmuz ortasında bu soğuk nedir kuzum? hani küresel ısınma vardı?! yalan. küresel olarak soğuyoruz bak ben söyliyim. ben temmuzda böyle bir soğuk gördüğümü hatırlamıyorum. anca mayısta olur. o da nadiren. ne giyeceğimi, üzerime ne alacağımı şaşırmış vaziyetteyim. askılı giyiorum yağmur indiriyo, hırka türü bişi giyiorum güneş çıkıyo. kendimi deneme tahtası gibi hissediyorum artık.

annemle kardeşm ankarada olmadığından evde babamla takılıyoruz. zaten haftanın 3 günü ben kurstaym. anca akşam görüyorum sonra da erken yatıyo:D bi de araba kullandırıyo bana.. canım çekirdek istedi gel alalım dedi az önce mesela:D gittik aldık.. herifin keyfi yerinde tabi. arabayı o kullanmıyo. kız kullanıyo keyfim yerinde mesajı veriyo bana aklı sıra. ama anahtar ve ruhsat bende babişko.. alır giderim bak:D

bugün hardal virgin radio(99.5, öhm)ya çıktı. bu lady gaganın bi şarkısının adını atan ilk kişi olmuş, aramışlar hemen bizimkini :D heycanlıydı baya.. "camentaaaa 99.5i aç bak ben çıkçaağğğğm" dedi:D önce netten dinliyim dedim. baktım açamıyorum. depar atarak salona gittim. müzik setini radyoya ayarladım ve beklemeye başladım. beat it ve başka bi şarkıdan snra bizimki başladı konuşmaya :D ama ses tonu bi cool bi cool. başkasını tanımam ulen edasıyla sorulan sorulara cevap verdi.. evet hardal hanım.. sizi tv ekranlarında da görmek isteriz biz.

abi sıkıntıdan demet akalın dinliyorum yeminle. sabahtan akşama kadar "toğz pempee hayaller vardığğ pempesi gitti tozu kaldığğğ" nidalarıyla evde dolaşan, abuk subuk programlar izleyen zavallı bi genç kıza dönüştüm. tek tesellim marulla konuşmak. onu da ctsden beri göremiyorum. neyseki görücem yarın. kısıtlı olan zamanımızda erkenden yanıma gelecek. 2 saat de olsa görücem yüzünü yawrucuğumun.




ben tatile gitmedikçe saçma saçma şeyler yapıp buraya o saçmalıkları yazmaya devam edicem sanırım. az önce babama " deniz istiyoreeem" dedim. git o zaman dedi:D marulla ayvalığa gitmeme izin verceksen neden gitmiyim canım benim :D sanki önüme tatil paketi sundun da ben hayır dedim. cıkcıkcık... bu arada marulla gelecek yaz için bi yurtdışı düşünüyoruz bakalım.. planları açıklamıcam. hardal sen de yazma. etraf fikir hırsızı dolu biliyosun bebeğim... sağda solda fikirlerimizi alakasız kişilerden duymak istemiyorum.. öle..

ben kaçıyım okuyucu.. harry potter ve ateş kadehi izliyoruz babamla(!).

not: şu an demet akalından tatil çalıyor. çok ciddiyim!

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Unknown dedi ki...

:)

Volkan dedi ki...

tatil iyidir, lütfü de iyidir demişler :P iyi tatiller o vakit sana :)

Adsız dedi ki...

harry potter izlemek degil de , demet akalin dinlemek olunca ruh hali kesin tatilin gelmis demektir...
ivedi olarak @ ayvalik yazman dilegi ile))
LeyLa

...camenta... dedi ki...

ahhh aaah umarım ben de tatilci olucam...

Adsız dedi ki...

ben de dün heri pıtır izledim O_O

...camenta... dedi ki...

hayri pıtır candır! :D