6 Ağu 2009

düşes


-başlık biraz sonra okuyacağım kitabın adıdır, yazıyla zerre alakası yok, inan-

hiç yazasım yok okuyucu.. dışarı falan da çıkmıyorum ki bi atraksiyon olsun..

bi aksilik çıkmazsa 16 ya da 17 ağustos gibi yollarda olucam. önce teyzemin yanına ardından da büyük olasılıkla ayvalığa gidicez annemle birlikte. günlerdir yalvarıyorum resmen ayvalık da ayvalık diye. gideli 2 gün olmasına rağmen HAYVAN gibi özledim marulu.

iyice spora sardırdım, 2 gündür deli danalar gibi yüzüyorum yarın bir de buna kondisyon eklenecek, ne gibi bi pert olup çıkıcam hiç bi fikrim yok.. ama sanırım 2 kilo civarı verdim. mutluyum gururluyum hehe :D

2 gündür küçük kuzenim bizde, bana sürekli abla diyor, camenta abla dese neyse alışkınım da kardeşim dşında biri bana abla diyince garip oldum açıkçası :S 2 kardeşim varmış gibi geliyor, çocuğa her seferinde efendim ablacım demekten nefret eder oldum.. garip be..

off olmayan ilham yaratıklarım kaçtı gene...
kendine iyi davran okuyucu!

5 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Claire De Lune dedi ki...

ben okudum o kitabı
sarmadı.
yarıda bıraktım.
belirtmek istedim asdfg

Haspam işte! dedi ki...

http://haspam-iste.blogspot.com/2009/08/anne-ben-mimlendim-vol-4.html

mim zamanııııı! :)

kolay gelsiiiiiiin!

...camenta... dedi ki...

claire, beni de sarmıcak gibi bakalm:D

haspam, hemmmen bakıyorum efenim..

Murat dedi ki...

Teşekkürler.
____________________________
Film izle - Film izle - Film izle

zardankadın dedi ki...

filmi de vardı bunun ama ben pek beğenmedim beğenmediğim halde ağladım o da ayrı bir mesele galiba duygusal bi anıma denk geldi:)