31 Ağu 2009

ödül -gecikmeli-


haspam beni ödülle şımarttı. biraz geç de olsa ödülümü aldım ben :D

1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 Yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- 7 Blogun linklerini yayınlayın.
6-Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.

7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

ödül verip üstüne görev veriyolar bee öf :D

1- haspam bebeğim teşekkür ederim komşum :D
2- aha da bu LİNK
4-5 and the kreativ blogger award goes to:
-DefneyleYaşamak
-Hardal
-Lasombra
-Serra
-The SummerSon
-Rigor Mortis
-Finduilas (ödülleri alıp almadığınızı hatırlamıyorum, eğer aldıysanız bağışlayın :( )

7) - yemekleri yanında tamamlayıcı öğeler olmadan yemem.
- uyurken ipodum kulağımda olur, müzikle uyurum.
- alarmı asla buçuklu ya da tam saatlere kurmam. 5 dk daha uyuyacağımı bildiğimden 10.05, 7.35 gibi saatlerdir alarmlarım.
- karpuz kavun sevmem.
- yemeklerden sonra mutlaka su içerim, rahat edemem.
- ütü yapmayı severim.
- kapalı havalara bayılırım. kasvetli insanım heralde ashagdshf.



haspacm yavrucum özür dilerim biraz geciktim. ama geç olsun güç olmasın dimi???

9 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim bebek.

Ödüllendirilmiştim ama şeetmemiştim daha.ama ama ama ben seni ödüllendircektim ki ya.
hüh

hem daha 100lük mimini yazmadım :s

affediniz lütfeniniz.
öpüldünüz.

Finduilas dedi ki...

Teşekkür ederim efendim sağolun.

Aldığımda ben de seni ödüllendirmiştim hatta. :P

...camenta... dedi ki...

hdi ya :D gözümden kaçmış özür :(

The SummerSon dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
The SummerSon dedi ki...

Teşekkür ederim ...camenta... :)

http://thesummerson.blogspot.com/2009/09/az-biraz-yok.html

Haspam işte! dedi ki...

geç olsun güç olmasın canım. :D

hayırlı uuurlu olsun. :))

gittim gördüm beytepeyi, sizin okulu da uzaktan gördüm aklıma sen geldin. :D

...camenta... dedi ki...

hehehe :D bilkent=camenta :P

defneyleyasamak dedi ki...

heyoooooo :)

The SummerSon dedi ki...

Epey bir gecikmeden sonra ben de ödülümü yayımlayabildim sonunda ...camenta... :)

Tekrardan teşekkür ederim :) Aşağıdaki adresten ulaşabilirsin ödül yazıma ;)

http://bit.ly/71xnm1