13 Ağu 2009

mim vol. ??

Lasombracm mimlemiş beni. sorular cevaplanacakmış.

Neden blog yazarsınız?

Bloglar bir süredir ilgimi çekiyordu. bi gece ansızın "neden ben de yazmıyorum ulen?" diye düşündüm. günlük niyetine yazıyorum. kalemle yazmaya üşeniyorum zaten paso pc başındayım diye sanal alemle paylaşıyorum.


Son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?

Fotoğraf çekmek.


Şuan imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?

Avrupa ve Latin Amerikayı keşfe çıkmak,en az 4 dil daha öğrenmek. ha bi de marulla evlenmek.(en çok bunu istiyorum)


Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz üç şey?

İyiki marulla tanışmışım, iyiki bilkent üniversitesi işletme bölümüne girmişim ve iyiki gereksiz varlıkları hayatımdan atmışım.

Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?

Yemek yapmak. kavrulmuş soğanın kokusu kadar başka hiç bir şey mutlu etmiyor beni mutfakta sanırım. ama yemek yemek de sevdiğim uğraşlardandır, bunu belirtmeden geçemicem canlarımm:D

En sevdiğiniz üç yemek?

Tavuk, bamya, ıspanak.



Giyim konusunda abarttığınız eşya?

Hiç kuşkusuz T-shirt... ayakkabı almaya gittiysem bile elimde tshirtlerle dönebilirim.

Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?

Sanırım tatlım, hayatım, bitanem gibi şeyler olacak.


Sizi anlatan bir resim?





















bu ve bunun gibi bir sürü sevgili fotoğrafı beni en iyi anlatır.



Mimi de haspam, hala okuyorsa rigor mortis ve rockunzele yolluyorum.

2 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Haspam işte! dedi ki...

enee, yine mimlendim. :D

Ben seviyorum bu işi zaten, güzel mimmiş hemm.

bu arada artık komşuyuz bilkentli, artık beytepedeyim. :D

Murat dedi ki...

Teşekkürler.
____________________________
Film izle - Film izle - Film izle