10 Kas 2009

bişeyleri tadında bırakma huyumuz yok hiç. hem de hiç.

şimdilerde milletde bi sıçtın mı sıçtım mı ne öle bi maviye tapma dürtüsü oluşmuş. herkesin avatarında o iğrenç mavi var. hayır adında meymenet yok.

hacı bişileri zirvedeyken bırakın.
vıcığı çıkıyor.

ayrıca neden mavi lan?!

5 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

inatçı hardal dedi ki...

daha geçen sene 48 üyesi vardı o grubun.
sonradan bişeyleri görüp de kendileri ilk bulmuş gibi yapmalarından HOŞLANMIYORUM.
benim profilimde gördün dimi bende ekli bi canlı örneği öyle yapmş
delirmelerdeyim.

inatçı hardal dedi ki...

o mavi gün doğarken lan.
kafan nerde
sabaha karşı hani.

...camenta... dedi ki...

hayir benim anlamadıım neden sıçtım ? yani mavilerdemi sıçıonz siz :D ben olsam kırmızıda sıçardım. ıkınma fln :D sadece sen değil herkesde var sokaktan adam çevirsem onun facebookundaki adamlarda fln da vardır GARANTİ.

cıkcıkcık.

Finduilas dedi ki...

sabaha karşı hala ders çalışıyosun mesela, o sabahın maviliğini görünce sıçıyosun işte ''of ulan sabah da oldu doğru düzgün de çalışamadım 2 saat sonra sınav var, sıçtım.'' gibi. o yüzden işte.

...camenta... dedi ki...

ben sabaha karşı uyurum arkadaş :D felsefe budur. hiç o maviyi görmem.