21 Ara 2009

....


bildiğin 1 haftadır sallamamışım blogu. ne kadar sinirlenmişsem lineer notuma artık :D

*brittany murphy ölmüş :S gece gece boğazıma bi düğüm atıldı sanki. çok beğenirdim ben o minyon kadını. ne kadar da güzeldi halbuse.

* geçen gece disko kralında medya kısmında bi kadın gösterdiler ya hani, hayalindeki erkek tipini anlatıyodu... döşü kıllı olacak falan. ben hala ona çok gülüyorum :D dün hardallara gittimdi, orda ona da izlettim. çok güldük biz.

* dün aylardır göremediğim bir arkadaşımı gördüm. aynı okulda olmama rağmen göremediğim bir arkadaşım. nası sarılmışsam artık "yawrum dur boğucaksın" dedi bana. kendimden korktum o an. ama napim kızım çok özlemiştim seni. halla hallaaa!!!

* burdan çıkarılacak sonuç : camenta ispanya dönüşü marula öle bi sarılcakki marulun iç organları ağzından çıkıcak.

* yılbaşı da geldi. 2 ocakda değil ama 3 ocakta 4 ocakta sınavlarım var. 3 ocaktaki tömerdeki sınav. ha bi de 31 aralıkta var ki o işte tadından yenmiyo. okul resmen bize "kır kıçını ders çalış" mesajı veriyo.

* geçen vişne şarabı içtim. ben onu yeni bişi sanıyodum lan. belki bunu burda yazarak benimle dalga geçmeniz için elinize koz veriyorum ama öyle. meğersem yıllardır varmış. nerden biliyim!
ayrıca tadını çok beğendim. 3 şişe olsun 3ünü de içerim. hatta 4.

* marulumun stajı okuluna çıktı. gitmiye uzaklara. ollleeeyyyy olllleeeeeeeyyyy!!

* kar yağsın artık bee... yeter yeteeeeerrrr..

* geniş aile dizisindeki zekai ne tip bi karakterdir ya. ne komik tiptir o. sırf onun için izlenesi.

* ben baya bişi yazıcaktım aslında.

* dün elime o kadar çok pürel sürdümki beyaz oldu bi anda elim. hayır pürel bağımlısı değilim. tömerdeki kursta manyak arkadaşlarım var. gelip gelip elime pürel döküyolar :D

* ben pazartesileri çok sıkılıyorum biliyonuz mu?

* finaller hemen gelip geçse ama geçirmese. hepsi çok iyi olsa. bi anda günlerden 8 ocak, saatlerden 10.30 olsun. lütfeeeğğğğnnnn..

* istanbuldaki yıllık kontrolümde de bi sorun çıkmasın.

* çok konuşmak istemiştimdi hepsini unuttum ya öff..


hadi adios!

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: