13 Ara 2009

L'uomo Che Ama


The Man Who Loves.. ülkemizdeki ismi ile Aşka Dair.

kusura bakmasınlar ama ben aşk adına bişi görmedim. birbirine artık seni sevmiyorum demeler falan... yea bi git.
sadece filmdeki gaylerin arasında bi aşk vardı gerçekten sanırım ki carlo'nun yaptığını ben de yapardım heralde. büyük bi karardı bence o yaptığı. onun dışında gerçekten bi aşk göremedim.

başrolde oynayan sakallı abimiz ıssız adam alper'in italya ayağı gibi. oldukça benziyor. ayrıca monica belluci oynuyor diye gidilen filmde o kadının sadece 15 dk. görünmesi.. başroller arasında geçiyo bi de ismi ya...
ayrıca bi yaşlanmış hüzünlendik marulla. eskisi gibi afet değil. ama hala o diğer kadın oyuncudan güzel. o neydi öle zaten ya ne kadar çirkin bi kadındı. öhh.

ayrıca filmde bi kadın vardı, kendi sesiyle oynamıyo belli ama en azından ağzını dublaj yapanın da uyabileceği şekilde oynatsaymış keşke. film boyunca o kadına taktım. kadını seslendiren italyanca sözler söylerken rolü oynayan teyze resmen tarzanca konuşuyordu. alakası yoktu duyduğumla kadının ağız hareketlerinin. kocaman bi SIFIR verdim bu yönden filme. hiç mi fark edilmez abi?!!

ayrıca italyanca=ispanyolca. kanıtlandı artık. cümlede 5 kelime varsa 3 ü ispanyolcayla aynı. doğal olarak filmin yarısını alt yazı olmadan anlayabildim. helal bana. kocaman alkışlar istemekteyim.

---

günüme gelicek olursak marulla oldukça muhteşem hatta süper ötesi bir gün geçirdik. seviyorum ben bu adamı çok. seviyorum ulaaaaaan!!!!
bi de bana bonibon aldı. yerim seni marul kafaaaammm!!!!!


böyledeboşyazıyazarım.

herkese iyi geceleerrr.

1 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

The SummerSon dedi ki...

Gitmeyelim o zaman biz bu filme :D Afişini de beğenmedim zaten :P