3 Nis 2009

bütün kızlar toplandık


çok uzun bi zaman sonra kız kıza gezdik tozduk bugün. sosyal hayatım sadece marulla dışarı çıkmak üzerine kuruluyken, bi de moralim zaten bozukken, iyi geldi. pek bir iyi hemde...

2 saat için okula gittim ama 1 saatine girip çıktm :) çok sıkıldım. daraldım. imzamı attım ve tüydüm. kalan 1 saatte stranger ve merve ile fotolar çektik strangerın d80i ile. gerçekten güzel olanları var ve güzel çektiklerim var. seviyorum bu fotoğrafçılık ve modellik işlerini yea!!!

kokoreçin bi yaşam biçimi olduğunu bi kez daha anladım... üstüne bira içince bi de midye dolmalar mideye inince... of anam of. gitti benim diyet tabi... :) biz bunları yaparken japon "iğrençsiniz" gibisinden bakıyodu :)

bi sürü foto çektik tunalıda da... profesyonel olarak ilgilenmek istediğim ilk şey fotoğrafçılık 2.si ise fotomodellik... seneye bakıcam 2sine de..

topuklular denemediğimiz mi kalmadı, tikileşdiğimizi anlamadığımız mı.... bi de gloria jean's de takılınca iyice tikky oldum sandım bi an :)

ama tunalı d&rın içindeki gloria muhteşem... özellikle teras katı. tunalı ayaklarınızın altında falan. tavsiye ederim...

4 kız olarak(camenta, stranger, japon ve safi) oldukça hoş bir ankara havasında oldukça hoş bir gün geçirdik. kuzenim de ankarada. sanırım yarın da onunla çıkıcam... bakalım artık...

günün özeti ise;
KOKOREÇ, BİRA, MİDYE DOLMA, PATATES KIZARTMASI...

çok yorgun olmama rağmen film izlemeye gidiyorum..

iyi geceler!!

2 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
...camenta... dedi ki...

ahahaha o çok adi bi stranger. inan sen yazmasan blogu olduundan haberm olmicaktı...