12 Nis 2009

iyi ki doğdun, gördün mü bak benim oldun!


bugün canım canım canım canım canım sevgilimin doğum günü!! tüm yurtta ve dış temsilciliklerde kutlanıyodur eminiim :)



--------------------------------------------------

bitanem, ilk tanıştığımız günü hatırlıyorum da, nası da ürkektik ikimizde. birbirimize ne diyeceğimizi bile çözemiyoken, sadece mesajlarşırken bile suratımız domates oluyoken... bak ne günlere geldik şimdi. ilk defa geçen yıl kutladım doğum gününü. 18 tanesini kaçırmıştım.. artık kaçırmak yok bu günleri. 19 ve 20de senleyim. ömrümün sonuna kadar olan doğum günlerinde de senle olcak fıstığın.. buna emin olabilirsin.

sevgilim...

hani birbirimizin gözlerine bakıp şarkılar söyledik ya dün akşam.. hani gazetede yazan "deli aşık mısınız?" yazısında yazılanlardan kaç tanesini yaptık diye kafa yorduk ya..

hani önce çiğ köfteleri midemize indirip acıların efendisi olduk, türklüğümüzü gösterdik.. sonra da starbucka gidip kahvelerimizi içtik ya..

hani çokça da güldük ya tatlım.. nargileden kafası dumanlanmış "ben"in kafasını okşadın ya sen... mutluluktan uçtum ya ben..

çok karışık ancak bi o kadar da güzel bi doğum gününü ancak biz gerçekleştirebilirdik sevgilim... 2 kültürü birleştirmek gibi bi kutlama anca bizim aklımıza gelirdi...

ne pahalı ve güzel hediyeler verebildim sana bu sene, ne de çok istediğin şeyleri alabildim. ama kek yaptım sana. ne kadar pişmedi diye üzülsem de, kakaosu az oldu diye kendi kendimi parçaladımsa da... sevgimi kattım içine... geride bıraktığımız 20 aydan izleri ekledim tutam tutam.. hani diyo ya şarkıda " insan neler yapar isteince, bu bişey değil düşününce, ben de tarifi öğrenince, kalktım sana kek yaptım" diye... evet sevgilim... kalktım... sana kek yaptım...

kalpli kurabiyelerim kadar muhteşem değildi. bunu biliyorum.. ama senin için yemek yapmak, kek yapmak.. hoşuma giden şeyler.. umarım annen gene beğenmiştir yaptıklarımı...

bunları okumicaksın, biliyorum.. okucakmışsın gibi yazmak beni rahatlatıyo...

hayatım...

iyi ki doğdun ve iyi ki benim oldun.. deselerdi 18inde muhteşem birini bulucaksın diye.. inanmazdım. ama buldum.. üstelik her şeyimizin ortak olduğu birisini..

nice birlikte yıllara canım sevgilim... seni çok seviyorum..

1 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

tubik dedi ki...

amanın heppi börtdey! Nice kekleri birlikte afiyetle yemek kısmet olsun inşallah :)))