6 Nis 2009

yağmurla gelen


yağmurla gelen bi sürü şey oldu bugün ankarada. öncelikli konumuz obama idi. sonrasında soğuk, trafik ve bilimum şey. obamadan dem vurmak istiyorum...

amcamız geldi, iyi hoş. bitter çikolata tenli böle mıncır dur. ama sorun olan şey trafik abicim.. sabah sorunum yoktu evimin önünden geçiyo bilkent servisi, obamacımla alakam olmadan gidiyorum. ama dünden beri kafama takılan soru şuydu: lan eve nası dönücem???

eve dönmek için kızılaya girmem şart, e kızılay kapalı. hadi kızılaydan çıktık diyelim, çankaya kapalı... aldı beni bi telaş. arabayı istiyorum vermiyolar, taksiyle döniyim diyorum cık diyolar. bölede bi ailem var evet. saat oldu 1.30 ve ben okulumdan düştüm yollara...

tabiki tunusa kadar zerre bişi yok, kebap kebap gidiyosun. asıl sorun tunustan çıkıp atatürk bulvarına girdiğinde başlıyo. anam in cin top oynuyodu bulvarda. polisler de eşlik ediyodu. annemi arıyorum ne arıyosun beni diyo. ulan eve dönemicem daha niye ariyim :) dedim sıhhıyeye yüriyim ordan biniyim. tam gidicem baktım 188 geliyo, dedim camenta koş nasısa durur bi durakta. ama o da nesi, durmadı! baktım maltepeye kadar koşmuşum :) ordan sıhhıyeye nası gidilir hiç bi fikrim yok. marul da korkmuş, ara beni dedi, aradım. tarif etti neyseki, atatürk lisesine varınca bi oh çektim. biliyorum oraları çünkü. zaten marulunda eski okulu. atatürk lisesinden dil ve tarih coğrafya fakültesini görünce sevinçten hoplicaktım ama dedim buras sıhhıye anam rahat dur, yerler. tam o anda bi yağmur indirdi ben oldum balık. koşmaktan ve yürümekten anam ağlamış zaten, dizlerim sızlıyo. baktım ufukta 185 var. deli danalar gibi koşuyorum ama, millet kim lan bu dercesine bakıyo. neyse bindim o tıklım tıklım otobüse, yanımdan 188 geçti. adım farkıyla kaçırdım. o zaman bu kadar çile çekmicektim çünkü.

yarım saatte falan aşabildik maltepeyi otobüsle. normal yolumuz kapalı olunca hoşdereye çıkmak için 88.000 takla attık. en son olarak kızılaydaki tüm kavşakların tıkalı olduğunu anlayınca bahçeliden gitmeye karar verdi şoför. ordan çetin emeçe ve ordan sonunda hoşdereye çıktık. hoşdere bittiğinde, atakuleden yukarı istikamet kapalı olduğundan köşkün etrafından dolaştık. amerika bayraklarını gördükçe daha çok küfrettim. 1.5 saat bana otobüsle işkence çektiren büyüklere lanet ettim. toplamda 3 saatte geldiğim yol, beni bitirdi. ömrümden 33 yıl aldı.

burdan abd başkanına ve gelecek abd başkanlarına sesleniyorum! canlarım nolur bidaha gelmeyin ya! zaten siz geliyonuz diye bizimkilerin dötleri kalkıyo. bu kalkıklık bize yol, trafik ve çile olarak geri dönüyo. insaf edin be amcalarım. bize bunu yapmaya hakkınız yok :(

of blog okuyucularım bugün içimden geçen tüm küfürleri aktarabileydim buraya ne de rahatlardım... ama yapamıyorum canlar, cananlar...

kendinize iyi davranın!

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

:: RockunzeL :: dedi ki...

ah atatürk lisesi.. okulum :P

camenta dedi ki...

oha cidden mi! dibindeymişim bugün :D
össye orda girdimdi.

:: RockunzeL :: dedi ki...

ben de şaşırdım cidden :D

camenta dedi ki...

sen verdiğim adresi msne eklesene bi :D

tubik dedi ki...

okurken yoruldum!

camenta dedi ki...

tubik bi de beni düşüüün :(