16 Nis 2009

karman çorman


uykum var blog. ama yatmadan önce 2 satır bişiler yazayım dedim.

gidiyorum istanbula, 23ü sabahı ordayım. 3 ya da 4 gece kalıcaz duruma göre.. bakalım artık.
o kadar yoruldukki kalıcak yer bulucaz diye, sevinmeye mecalim kalmadı. bugün beni gören herkes neyin var diye sordu. o derece bitmiş haldeyim düşünün.

eğer ayarlayabilirse marulda geliyo istanbula. benim için unutulmaz derece güzel de olabilir bu, felakete de dönüşebilir. bunu zaman gösterir.

yarın 4 saat ders asıyorum. o kadar yorgunumki... dinleyemicem, üzgünüm. sadece ödev teslimi için gidiyorum okula.

sivilce losyonları, kremleri kullanıyorum. hatur hutur suratımı kaşıyasım var.

noir désir, elize geliyo diye pek bi mutlu. ben ise heyecanlıyım, onunla tanışacağım için. ama elize daha bi heyecanlı.

%50 ihtimalle nommocuğum da istanbulda olucakmış, ankaraya gelme durumu da var ama o tarihlerde. eğer olur da istanbulda olursa acaip bi geyik bizi bekliyo demektir.

kalacağımız yer sarıyerde. şimdiden yolları, nası gidip geleceğimizi düşünür oldum. uzak çünkü.

redhead beşiktaşta kalacak çünkü 5 kız için yer bulamıyoruz. 3-2 olarak ayrıldık. ben noir désir ve elizeyle kalıcam. ama noir désire de söylediğim gibi, içim rahat değil o konuda. hem de hiç. vicdan azabı çekicem, biliyorum...


neyse blog. yatıyorum. mucu!

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: