24 May 2009

2/3... feel free...


tatilime kaldı 2 gün 3 sınav.. yani bugünü saymazsak 2 gün. salı günü saat 4 civarlarında huzura ermiş, nirvanaya ters takla attırmış oluciğim!

finallerin nası gittiğini özetlemek gerekirse: ben mi finallere giriyorum, finaller mi bana giriyo, çözemedim. belirsiz.. işletme finalinde kopyanın dibine vurup, essay sorularında sallama konusunda tarihi rekorlar kırdım. son 3 sınav.. ardından 2. sınıf olucak olmanın getirdiği heyecan/korku ve tatil telaşı. gerçi ağustosa kadar bi yere gitmeye niyetim yok.

dün eve gitmek üzere durağa yürürken başlayan yağmur, beni marulla buluşturdu. nasıl mı? ben telefonda isyanları oynarkene(yıaaa yağmur başladı ve elbiseliyim ben aşkıııım) neredesin, geliyim mi dedi. e ben de bu soruya hayır cevabını veremezdim tabiki. bulduğum her fırsatı değerlendiriyorum ki moral olsun bana. salıdan sonra her gün görürüm zaten sevgilimi. neyse, geldi, yemek yedik falan. ardından birer bira yuvarlamak üzere rotamızı değiştirdik. anneme en fazla 2 saat içinde gelirim diyen ben 5 saat sonra eve dönünce anne kişisi ve baba kişisi bi güzel sıçma/sıvama yaptılar ağzım içinde. ama sonuç olarak ben sevgilimleydim ve hiç bişi beni bağlamazdı. gencim ya hani.. kanım deli akıyo falan hesaaabı.

marulla internetten çatur çutur para kazanıyoruz. 100 dolar şimdiki hedefimiz. zaten 2 aya kalmaz 100 doları aşıcaz :)

kazı-kazandan 60.000tl kaçırdım dün 4 kere. ararda 2 tane 60.000 buldum o minik kağıtlarda ama 3. bi türlü denk gelmedi. onun da peşini bırakmicaz. bi gün 20liralık oynayıp turnayı gözünden vurmak hedefimiz. böylece kimseye muhtaç olmadan araba bile alabiliriz dostlar! hatta toshibam gelmezse gidip aynısından 10 tane bile alırım yani :)

okulda bi hocanın odasında plazma gördük. biz de anca finallere gireriz işte. farkımız bu.

dün ben rengarenk ve hoş biçimde giyinince marul kıllandı. kimin için süsleniyosun, benim için bile süslenmedin böyle dedi. yalanın bu kadarı! ilk kez pembe bileziğimi onun için takmıştım sevgililer gününde. neysem, tabiki kendim için süsleniyorum yoksa kime güzel görüncem. tieallam. aşkım alemsin ya!

3 gün içersinde giderek azalan sayıda çalışmam gereken ders var.
bugün: türkçe, psikoloji, ekonomi.
yarın: ekonomi, psikoloji
salı 11den sonra: psikoloji.
salı 4 ten sonra: paha biçilemez!

türkçeye başladım bazı bazı. ama 19 yaşına hödönkk diye ayak basıp, türkçe çalışıyo olmam oturuyo kalbimin en derinine lan. lisede bile edebiyat çalışmaz iken ulan bari türkçe A gelsin mantığı ile türkçeye abanmaktayım son 1.5 saattir. sonumuz iyi olsa bari...

tekrardan türkçenin ses özellikleri ya da dil yapısı hedelerine dönerken, hepinizi öpüyor, saygıyla huzurlarınızdan çekiliyorum efem. esen kalın! :):)

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Serra Demirci dedi ki...

ha gayret Camenta mutlu son'a ulaşmana az kalmış :)
Başarılar

Geveze dedi ki...

öğrenci insanın geyikleri...
az kalmış ama, 48 saat filan ;))

soLid kid dedi ki...

kısa yoldan parayı bulup bir araba bir de nefes alasım var!

paper doll.. dedi ki...

ahhh benimkiler daha başlamadı bile.. anca ikinci vizeleri bitirebildik.. finalleri düşünmek bile istemiyorum! :/

soLid kid dedi ki...

abartılı olmamak kaydıyla modifiye edilmiş bi honda civic + ses sistemi istiyorum. evimde multimedya odası istiyorum. içinde dvd ev sinema sistemi. playstation3 dev bi plazma. 2 kilo çekirdek bir de anlayışlısından sevgili. oldu bitti

gwen + cats dedi ki...

internetten para kazanıyoruz demişsin. iyi de nrden? ben de kazanmalıyım...