28 May 2009

ebruli


dünden itibaren girdiğim diyetin sonucu olarak bugün pilates yapmaya karar verdim. sonuç: başaramıyorum! :)


ebru şallı insanına gıcık olmamı sağlayan ebruli ile pilatesi başarabilmem ve tüm kaslarımın her bir hücresini çalışır hale getirmem lazım. zira tartı sabah aç karna 62yi gösterdi ve bu demektirki verecek 5 kilom var.

kondisyon bisikleti ile anlaşamıyorum. 5 dakika sonra boğuyor beni. ama diyette olmam nedeniyle onla da aramı iyi tutmam lazım. baksana daha ben bisikletle anlaşamıyorsam, koşu bandıyla nasıl iyi geçinicem yarın?!

en sevdiğim fitness hedesi, hani şu beline takıyosun o seni titretiyo ya.. odur.. ne yorulursun, ne bi efor harcarsın. o seni titretir, sen gıdıklanırsın biraz. olay budur. tembellikten hep bak bunlar.

sabahtan beri 1 tost 1 de muz yemiş bir bünye olarak açlıktan kazınmakta olan bir mideye sahibim şu an. bu açlığımı bastırsın diye evde az kalan yoğurdu sömürme girişimlerindeyim. zira 7buçuğa kadar başka yemek yok bana. pişirdiğim yemeğin tadına bile bakmadım dayanamam yerim diye düşün okuyucu ne hallerdeyim. akşama 1 kase olarak izin verdim kendime yemek miktarını. ardından gene midemin haykırışlarının geceye karışacağı uzun saatler bekleyecek beni. 2 erik yerim en fazla. en fazla!

---------------------------------

yaz tatiline girince maruldan uzak kaldım. onun okulu devam etmese her gün görücem sevgilimi ama akşam 6buçuğa kadar olan dersler önüme set çekmekte. ara ara okuluna gidicem elbet, 1 hafta görmeden dayanamamki ben onu.

annem facebook ile msn adresi aldı kendine. dün akşam üzerinden beridir ona facebook ve msni nasıl kullanacağını anlatmaktayım. işe yaramış olmalı ki, sabahtan beri msnde online kendisi. öğle yemeğine çıkacağı vakit durumunu dışarda olarak ayarlamış, annemiz teknoloji öğreniyor... kendisine eve gelirken yoğurt almasını söyledim msnden. ortaya çıkan konuşma şu oldu:

camenta :
hatun gelirken yoğurt alır mısın :D ben yoğurdu bitirmeyi kafama koydum da..
anne insanı:
obur
camenta :
obur değilim tamammı! sabahtan beri 1 tost bi de muz yedim hıh
anne insanı:
kaçta yedin
camenta :
tostu 11de muzu 2 de
camenta :
3 saattir ağzıma bişey sokmadım yani.

böyle işte. annemle sabahtan akşama msnden konuşucaz sanırım. telefonlardan da kontör gitmeyecek :)

facebook chat hedesini de keşfetti. msnde ekli olmayan arkadaşlarıyla oradan iletişime geçiyor. gözlerim yaşardı!

diyet beni 2. günden salaklaştırdı okuyucum. marulumun attığı mesajlara ha? ne? nası? gibi tepkiler vererek çıldırttım sanırım onu. herşey ulvi amaç için. ilk hedefim 57 kilodur, ileri! umarım sevgilim bu durumdan sıkılmaz.

msnde marulumun eve dönmesini bekleyerek ve de bir yandan yoğurdumu tadına vara vara mideme indirerek yazımı noktalıyorum canlar.
kendinize iyi bakın bir sonraki yazıma kadar...

kiss kiss bang bang...

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

:: RockunzeL :: dedi ki...

ben de yürüyüş bandına başladım :P
okullar kapansın sabahları ebru şallıylan platese ben de başlıcam :P
gitmek zorunda bu kilolar ://

Gökhan dedi ki...

neden rejim yaparlar hiç anlamam sanki 60 kilo ile 57 kilo arasında çok fark varmış gibi.. düzensiz yemek te bünyeyi bozar çünkü bünyeninde yağa yada proteine ihtiyacı var bir miktar. en iyisi spor yapmak ..

*CamentA* dedi ki...

gökhan,
erkekler açısından 3-5 kilo pek farklı değildir. ama bizlerde direk simitler ve yağlanma göze batar. bu yüzden hem yemekten kısmalısındır hem de spor yapmalısındır.
kapiş?

Sycorox dedi ki...

oooo Ebru ile kanka olun valla yapın aranızı iyi,süper inceltiyo,bi süre sonra alışıp seviyosunuz bile(tecrübe ila sabittir ehuheh:)

kondisyon bisikletine bende alışamadım,çok sıkıcı onun yerine bi saat daha pilates yaparım o derece sıkılıyorum yani:)

Adsız dedi ki...

ebru yu cookkk kiskaniyorum...
yanlis anlasilmasin sadece pilates anlaminda kiskanclikkk

*CamentA* dedi ki...

ben de sadece o yönden kıskanmaktayım.
yoksa ne işim olur...
gıcığım çünkü kadına. çok tip bi suratı var. her an birini yicekmiş gibi.