27 May 2009

cep aşk


vodafone reklamlarında görmüşsünüzdür. adam eviyle birlikte eşini de katlayıp cebine koyuyor hani.


hah.

ben de marulu aynen bu şekilde katlayıp cebime koymak istiyorum. özlüyorum sevgilimi blog! hele şimdi ben tatile girdim ama onun okulu ağustosa kadar var. sevgilim sınavlarla boğuşurkene baya bi zor olucak onu görmem. işte bu gibi durumlarda sevgilimi cebimden çıkarsam, 5 dklığına yanımda belirse ne kadar güzel olur ya :(

hayatımı adadığım insanın zaman zaman yanımda olamayışı, ona sarılamayışım çok dokunuyo bana. geçen gün caponun bi arkadaşıyla bu konuyu konuştuk. o sevgilisi olsa aynı okulda olmak istemediğini söylerken, ben her daim yanımda olması gerektiğini söyledim. çünkü sevgilimi özlediğimde yanımda bulamayacaksam bu beni oldukça üzer. marulum, az bi zaman sonra okucaksın bunları, sen de okucağını biliyosun. sana çağrıdır: ya bilkente gel ya da bizim buraya taşın hayatım :) yoksa ben seni bi güzel katlayıp cebime koyucam, demedi deme.

---------------------

dün sınavlarım bittikten sonra marul okula geldi. otoparkın boş olan kısmında bana araba kullandırttı. ah hayatım ah. ağustostan beri düz vites kullanmıyorum ben.. unutucam tabi arabayı kaldırmayı. kaldırırken bi anda gaza yüklenicem elbet. sonra da kendimi otomatik viteste sanıp, dururken debriyaja basmicam... berbat kullandım dün kabul et :) ben otomatik insanıyım.. haa bak şu konuda elime su döktürtmem: direksiyon hakimiyetim oldukça iyidir :) bi de bi daha gözlüğümü takmadan kullanmıyım.. geriliyorum. hayır zaten senin yanında kasıldım.. bi de gözlük olmayınca bendeki panik duble seviyeye çıktı.

neymiş, ona bişi olursa ben düz kullanmak durumunda kalabilirmişim... sana bişi olması ne demek ya! taş gibiyiz biz bişe bişi olmaz sevgilim :)


çok alakasız kaçıcak ama, sol tarafımda tv açık.. kanal d! seda sayana takılmış haldeyim.. çünkü hande yener var ve ne kadar iğrençleştiğini detay detay incelemekteyim. kendini mahvettin kadın!

bi alakasızlık daha: mozillam bozuldu chrome yükledim. sevdim seni krom!

neyse..

aşkımla güzel bi "final sonrası gezmesi,yemesi,içmesi" yaptık.. darısı aşkımın başına.. onun da dersleri bitsin de, tatile gidelim bi ya..

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: