11 May 2009

finale doğru


şaka maka geliyolar gümbür gümbür. haftaya çarşamba başlayacak maratonumda 5 final 1 konuşma sınavına giricem. olm bu yaşa geldik hala konuşma sınavı yapıyosunuz.. of.

redheadleydim bugün. aslında 1 saat falan da.. neyse. durakta beklerken çaldı telefonum ve hop tunalıya gittim. aslında marulla görüşcektim ama doktordaydı vs vs. sonradan geldi yanıma ama.. redheadi bırakıp gitmek zorunda kaldım çünkü sevgilim kendini pek bi kötü hissetti tunalıda altındaki eşofmanla.. yerim :) benim de halim yoktu zaten. dünden beri kıvranıyorum ağrıdan, acıdan.. bindirdi taksiye beni, yemek yediriyim dedi.

balık ekmek yedik.. nefis midye dolmalar yedik.. üstüne dondurma yedirdi sevgilim. sonra sardı sarmaladı eve gönderdi. bunların hepsi çok kısa sürede gerçekleşti çünkü diyorum ya berbat haldeydim. yüzüm sarı, adım atçak gücüm yok.. boktandı günüm. derste de uyudum.

yarın dersim yok.. dolayısıyla evdeyim. acaip çalışmam lazım canlarım. caponizmayla ortak kadere sahip olucam sanırım :) tüm gün evde ama ders çalışmayan bi insan :) evet evet benziyoruz biz anacım.

tosh tosh toshibam gideli 1 hafta oldu. olm aşık falanım heralde pcme. deliriyorum. odam boş, odam sessiz. kardeşimin pcsine alışamıyorum.. alışamicam.. geri verin bana bıdığımı!

akşam güneşi güzele mi gelirdi? tam gözümün ortasında şu an.. güzel miyim? hayır :D

bu arada noir désir uyuyakaldı her bi haltını kaçırdı. eh be yawrum.. ne diyeyim..

ateş dolu bi gece geçirdim ve dinlenemiyorum. uyuyamıyorum. acaibim fena halde. sevgilimse bana inat aşırı enerjikti bugün. espriler, kahkahalar.. yüzünden eksik olmasın bitanem..

kendinize iyi davranın yavrucuklarım..


not: hadisenin eurovision kıyafeti bokum gibi olmuş.
not2: toshibamın anakartı sizlere ömür.. öle dedi servistekiler. almanyadan gelcekmiş.

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: