3 Oca 2010

2009dan kalan


ooowww beybi yeni yıl gelmiş.. geldi de bana mı geldi beee. bu sene pek bi durgun geçirdim. o yüzden ay şöle şahane ay böle şahane diyemicem o gece için. annemlerin arkadaşının evindeydik. yedik yedik yedik, içtik içtik. daha doğrusu babam içti içti içti, ben içtim :D o kadar çok içti ki o, ben takip edemedim. benim içtiğimse 2 kadeh şarap, 3-5 tane de şampanya. sonra 1.30 gibi sızdım zaten. finaller yüzünden pek bir uykusuzum a dostlar. yani sevgilimle olamadım :( ama en azından o gün gördüm. birbirimize hediyelerimizi verip, çok daha güzel bir yıl için söz verdik. eminim ki dertsiz tasasız bi ilişkimiz olucak bu sene.

ben hala 2009da kaldım. sanki 2010 diye bişi yokmuş gibi. çünkü hayatımda bişi değişmedi. takvimden 1 sayfa kopardım diye hayatımda her şey bir anda değişecek değildi zaten. sınavlar, dersler... tatili iple çekme. tüm umutlarım ve başıma gelecekler aynı işte.

ben 2009dan çok şey öğrendim. ağlaya ağlaya öğrendim hem de. bu yüzden sevmedim işte. çok ağlattı beni bu yıl. son gününe kadar acı çektirdi belki de.

tabi iyi şeyler de olmadı değil. bu sene önyargılarımı kırdım baya baya. geçen sene inanılmaz önyargılı davrandığım insanlar bu sene arkadaşlarım oldu. dost ya da kardeş diyemem ama en azından biliyorum ki istediğimde bir omuz verebilirler.
tömer'e başladım, yeni bir dil. yeni kültürler. beraberinde yeni arkadaşlarım oldu. 6 kişilik grubumuz vardı. 3 kişi kaldık,ama diğerleriyle hala iletişimdeyiz. kalan 2 sinden biriyle ispanyaya dil okuluna gitme isteğimiz var. 2010 yazında birlikte olacağız. arkadaşlıklar açısından haziran sonrası iyi diyebilirim.

kalan 4 finalim var. onlara çalışmak üzere gideyim ben şimdi. 8i akşamına kadar yazı yazmam büyük ihtimalle. bunla idare edin. gerçi çok dandik oldu ama. neyse. en azından bişiler yazdım rahatladım ooohhh.

bu arada sevgilim çok hasta benim ya:( yarın stajı başlıcak marulumun. hemen iyileşsiiin. şimdi de uyuyo. kıyamam ki ona beeeeen.... kuzuuuuu.

hadi canlar adios!

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

The SummerSon dedi ki...

Sevgiline geçmiş olsun ...camenta... ve sınavlarında da başarıları. Benim de iki tane kaldı.

Yeni yılınız kutlu olsun, mutluluk, sağlık, başarı ve sevgi ile dolu olsun. Attığınız her adım aşkla dolsun taşsın :)

inatçı hardal dedi ki...

haziran sonrası iyidir iyi (Y)raadolduk

...camenta... dedi ki...

hazirana kadar ohoooooo :D:D kızım nettin sen yaaa :D

ŞIKELLA dedi ki...

çok geçmiş olsun sevgiline

...camenta... dedi ki...

teşekkür ederim...
marulum iyileşti,
şimdi de ben hastaym.. böhüüü

The SummerSon dedi ki...

Sana da geçmiş olsun ...camenta...