11 Oca 2010

manda yuva yapmış söğüt dalına


başlık aşağıda yazanlarla tamamiyle alakasız olup, yazarın sıkılgan ruh halini temsil etmektedir.

- finaller bitti ya, çok fena yaydım. 12 saate varan uykular, sürekli bir derbederlik havası. hafta sonu beni kendime getiren tek şey sevgilimdi. eğer onunla buluşmasaydım muhtemelen şu an tipim ilk insanlara benzerdi. o derece yaydım bak.

- yahşi batıya gittik marulla. beğendik. başındaki animasyon, filmde kullanılan karikatürler.. hepsini çok hoş buldum. filmin ilk yarısı yavaş bir seyir izlerken, 2. yarısı çok daha atik sanki.. ayrıca cem yılmazın seyirciye ne zaman film arası olacağını filmde söylemesi bence çok hoş bir detaydı.
filmde yanımda oturan hödük gerizekalı yüzünden ilk yarıyı çok kafamı vererek izleyemedim çünkü bu angut sürekli olarak kıç diye tabir ettiğimiz bölgesini oynatmaktaydı. insan hiç mi yerinde duramaz be kardeşim? wöeh!

-tatilde herkes bi yerlere dağılıyor. hatta dağılmak ne kelime. dünyanın öbür ucuna gidenler bilem var. misal mi? capon teeee amerikalara gidiyor perşembe günü. hem de tek başına yolculuk edecek. sıkılırdım ben be. gerçi yolculuğun yarısında uyuyacak orası ayrı. 2 hafta yok kendisi.

- ben de haftaya pazartesi istanbul yolcusuyum. %80 5 gün kalıcam. minimal yaşantı naparsın :p

- uzun zamandır fotoğraf çekmiyordum. deviantart adresimi takip edenler anlayabilirler. bugün evde 1-2 bişi çektim. yüklerim belki. hele bi kurayım da CS4 ümü. pcye format atılalı aylar oluyor, ben hala fotoşop yüklemedim. ne zamandır fotoğraf çekmiyorsun sorusunun cevabı burada gizli aslında.

- lan gene ortalama hayal oldu ha. abi ben ne zaman planladığım ortalamayı tutturabilicem?!

- 10 nisanda madride gidiyorum, haftasonu kaçamağı gibin. ailemle gezip, bir sürü foto çekicem.

- hani bir yol 3 şerittir mesela. ama insanlar ısrarla o yolu 5 şerit kullanır ya... uyuzum. çok hem de.

- bu haftasonu kurs yoktu. sanki ispanyolcayı unuttum. öyle bir his geldi bana. his gelmek. ne demekse.

- bugün çektiklerimi az sonra yayınlarım. şimdi buna karar verdim.

- arabayla bi yerlere gitmeye alışmışım. dün araba olmadan gezince DONDUM. ama iyi oldu. arabasız olmayı da özlemişim hani.

- geçen gün aşkı memnunun eski bölümlerinden birine denk geldim internette. kıvanç tatlıtuğ saçlarını kestirince daha zayıf görünüyo. tüm mandalığı gitmiş, insana benzemiş. aferin kıvanç'a.

elim ağrıdı yaa. bugünlük bu kadar :D

adiosss

2 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Adsız dedi ki...

"tüm mandalığı gitmiş,insana benzemiş,aferin kıvanç'a." başlığın bununla alakası olabilir bence :)
ayrıca katılıyorum Cem Yılmaz'ın film arası olacağını söylemesi çok hoştu :) "işin yoksa 10 dk ara" :):)

...camenta... dedi ki...

ahahah :D ya ben maddeleri o saniye yazdığımdan alakası yok başlığın, başlığı ilk koyarım çünkü. ama güzel tespit. çok güzel hem de!!!:D