18 Oca 2010

ankara yolları taştan, istanbul çıkardın beni baştan

eveet bendeniz istanbullara gittim, üstüne bi de geri döndüm bugün. ne kadar macera ne kadar macera :D :p

2ye doğru hastanedeydim, 4 e doğru da hastaneden çıktım. sonuçlar iyi. hala sağlamım :D 1 sene sonra tekrar gidilecek aynı yere. muhtemelen aynı tarihe yakın bir zamanda..



istanbul heyecanım sabancı üniversitesini gördüğümde artar benim. kalbim atmaya başlar. yıllarca hasret olduğum bir şehir istanbul. uzunca bir süre gidemediğim. uzun zamandan sonra tekrar gitmeye başlamam 5 sene öncesinde dayanıyor. 5 senedir ben her istanbula gidişimde heycanlanırım.

bugün arabada uyuduğumdan sabancıyı göremedim. zaten gözlerimi açtığımda gişelerden geçmiştik bile. ama dönüşte sabancıyı gördüm, ve hüzünlendim bu sefer. çünkü o heyecan, dönerken üzüntü oluyor içime. tamam, ben belki ankarayı aşırı seviyorum, ama söz konusu istanbul olunca etkisine aylar önceden girebilirim. bir nevi çocukluğumun geçtiği yer istanbul. o kadar sık gittim ki çocukluğumda.. zaten çocukluğumda oluşturduğum ilk arkadaşlıklar, dostluklar, hepsi istanbuldan. şimdiki en yakın arkadaşım kamil mesela...

istanbulda kalamadım bu sefer belki, ama gene de kısa süreliğine havasını almak bile iyi geldi. her ne kadar bugün orada hava yağmurlu ve kasvetli olsa da.. sanki kalamadığıma hüzünlenir gibi...

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: