2 Mar 2010

Ballı Lokma Tatlısı

şu gün için yazacaklarım çok başkaydı. ama yarım saat önce öğrendiğim acı haber herşeyi sildi süpürdü.
şimdi efendim ben bugün okula gitmedim. doğum günü ayağına oldukça yorulunca uykumu alamamıştım. dedim salı gitmiyim tek saat ders var zaten.

derse giden bir arkadaşımın az önce dediğine göre haftaya salı vizemiz varmış :):):):) ehi ne güzel.
bu hafta herşey üst üste geliyo. ödevler quizler tömer sınavı... bir de vize çıktı başımıza. üstelik bu güzide dersimizin 2. vizesi 13 nisandaymış. ve ben 12 nisan akşamı ispanyadan dönücem...

hadi gelin şimdi hep birlikte dans edelim...

4 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

inatçı hardal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
inatçı hardal dedi ki...

dlkjgf neyse üsttekini ben sildim de olm bu haftakini raat yaparsın dil sınavını diğerlerini de geçtin bunu da geçersin TAAM MI hade raadol ben kaçtım :D

...camenta... dedi ki...

raadol.. dur senden çalayım;
RAADOLAMIORUM!

ispanya vs. organizational behaviour... öff!! :(

Adsız dedi ki...

ben sana böceğimin ispanya'ya gitmiş olduğunu söylemiş miydim ?