16 Mar 2010

Bilkentli Çileleri


Ne güzeldi oysa ki annemizin biberonu ağzımıza dayaması.
Herşeyi bir başkasının yapması yerimize.

Tam da şu günlerde keşke yerime başkaları ödev yapsa, başkaları sınavlara girse. ama sınavlar onlara girmese. Başkası spora gitse mesela yerime. o yapsa ben sıkılaşsam. oturup kalkarken ağrımasa karın kaslarım.

Derdin de bu mu demeyin. belki ilerde çok daha büyük sıkıntılara göğüs germem gerekecek ama hayat bana sunana kadar en acıları bunlar. ben napayım?

Bunu yazarken gözü bir yandan ödevinde olan, bir yandan baş ağrısı çeken bir garibanım. yaklaşık 3 saatimi hocanın odasında ödevi anlamaya çalışmayı bi kenara bıraktım, fiziksel olarak da canım acıyor. yarım saate biter yea diye küçümsediğim ödev şu saatte hala benim tarafımdan yapılıyorsa ortada bi problem var demektir bence. soruyu anladım, cevabı buldum. yazıyorum ama 1 yazıp 5 uflayarak. bu yazıya da 10dakika da bir göz atarak kendi alanımda rekorumu kırıyorum. şu an sadece uyumak istiyorum. yarın ki sporun canımı daha da acıtacağı gerçeğini bir kenara bırakıp...

Marulum da dışarda :/ konuşacak kimse yok şu an. var da, ben istemiyorum. marul gelsin onla konuşayım istiyorum. o ise guitar hero oynuyor arkadaşıyla...

Ağlamak istiyorum. 10 gün hemen geçecekmiş, ben rahata erecekmişim gibi olsun ağlayınca. fiziksel ve ruhsal acılarım, streslerim hemencecik bitsin. şimdiden okuldan bu denli sıkıldım. bahar gelince nası sularda kürek çekicem acaba?

kopmalık şarkılar açayım diyorum, onu da canım istemiyor. sözleri derin olsun açacağım şarkının. ağlatsın beni. gözyaşlarım masama düşerken ben huzur bulayım...



*aslında geyik bi yazı yazmak istemiştim bu yorgunluğum adına. ama ortaya çıktığı üzere bu gün geyik modumda değilmişim.

2 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

asmabahce dedi ki...

Bu yaşlarda ne büyük gelir böyle dertler:) ama öğrenciyken her şeyi gözardı edebişlme lüksü vardır insanın: ödevi, dersi, okulu, parayı bi aşka satası gelir:))

...camenta... dedi ki...

dimi... dimi... :)