4 Mar 2010

esatlı ege

ankaralı yazarlar bilirler, ya da bilmezler. hafta içi her sabah 7-10 arası radyodtü'de modern sabahlar adlı bir program vardır. fahir, ege ve oktay üçlüsünün yaptığı. zaman zaman yazılarımda geçmiştir adları.
beni bu adamlarla tanıştıran adam babamdır, ne kadar alışkanlığım varsa babamdan almışımdır zaten.
ama bu öyle bir alışkanlıktır ki, güne bu adamlarla başlayınca resmen günüm renkleniyor. herşeyden önce ayılıyorum. sabah sabah gülmekten ölüyorum falan..

bu adamların programının inanılmaz cingılları vardır mesela. cingılı duyduğunuz an ısınırsınız. bunlardan biri varki, gerek müzik alt yapısı, gerek göndermeleri, gerekse sözleriyle süper.

esat4yol:


umghh.... koçlaaarrr...

sabahlar hep moderen ammaann
aman uykum çok derin benim vay vayy
haydi de uykum çok derin benim vay vay
la bi durun kalkacam tamaam
bi on dakka daha verin bana vay vay (x2)

doldur güzelim dolduurrr
taşmasın diggat
bura esat dörtyolduurrr
şaşmasın diggat

sawyer'a verin sazı
oynatsın kate kızı
black smoke'u yelleeyiiin
john locke alsın gazııı

akıllı başla güne
atlama her gördüğüne
esatlı ege geliyooorr
başlayalım düğüne


dinlemek isteyenlere kesin bir link değil ama linkten indirebileceğiniz websitesi adresi veriyorum:

http://www.radyoodtu.com.tr/modernsabahlar/modern_vaziyetler.asp


dinleyiniz, dinletiniz. lütfen siz de seviniz...!




bir cingıl daha varki resmen adamın gününü aydınlatır. şarkıyı sabah bu adamlarla söylerseniz, bugün hakkaten mükemmel bir gün oluyor. garantisini veririm!

bugün mükemmel:

bugün mükemmel bi gün olacak

bu hayat bizle dalga geçiyo
adamını biliyo hep onu seçiyo
sıra bize ne zaman gelecek derken
millet her gün arayı açıyo

bütün iş sabahlarda bitiyo
nasıl başlarsa öyle gidiyo
değiştirmeye çalışsan da
her şey aynen devam ediyo

ama dur bak modern sabahlar var
bi dinle ne diyo adamlar

bugün mükemmel bi gün olacak
dün olmadıysa bugün olacak
yarın da olabilir belli değil ama
bugünlerde bi gün olacak

hadi kalk radyonu aç geliyoruz
gerçi bazen geç kalıyoruz
hiç gelmediğimiz günler de var ama
geldik mi de tam geliyoruz

bugün mükemmel bi gün olacak



şirin, ha?

3 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

inatçı hardal dedi ki...

"merabaa cüceyim ben!" ya bunu dinlemişmiydin KENKS? HI? o da komiktir iidir ii :D

...camenta... dedi ki...

yea. aha aha, c'mon!
kenks menks ne ayak?!
bu ne samimiyet hardal'anım?! :D

inatçı hardal dedi ki...

q3nq3 ye geçsem daha korkunç şeyler olabilirdi :D