12 Mar 2010

Maddelerde Boğulayım


-adam gibi sık sık yazmadığımın farkındayım. ancak bu hafta olaylar üstüne olaylar, bedensel ölmeceler geçirdiğim için yazmak gelmedi içimden. 3 gündür erken yatıyorum zaten. 11de sızıyorum ki hafta içi 2den önce uyuyamıyodum. buna rağmen hala çok yorgunum.

-rüyamda sürekli OB vizesinin sonuçlarını görüyorum. 79.11 almışım ve çıldırıyorum falan. bu nası 85 üstü olmaz diye. dün gece de 75 mi ne alıyodum ama sınıfta çok fazla 20 alan vardı ve curve düşük çıkıcak diye kendimi rahatlatıyodum. testti alt tarafı yahu. okunması lazım şimdiye.

-önümüzdeki 2 hafta inanılmaz yoğunum. tahminen her haftaya 1er yazarım ya da belki de yazmam. ders önceliklerini bitirip bitirememeye bağlı baya. ama spring break geliyo... :D tatilin gözünü yiyim.

-güya cumalarım boş benim. geçen hafta hariç her hafta kendimi okulda buldum ders çalışmak için. bugün de capon'a gidicem ders çalışmak için. büyük ihtimalle de haftaya sürekli dipdibe olucaz dersler için.

-cumaları bizim eve gelen bi abla var temizliğe. ben cumaları 11-12ye kadar uyuduğum için kadın o saate kadar benim odama giremiyor, ütülediklerini yerleştiremiyor. sırf benim yüzümden her hafta kadının bizim evden çıkışı geçleşiyor. evde birileri varken uyumayı sevmiyorum ama cuma benim tek tatil günüm ve dinlenmeye ihtiyacım var. her ne kadar öğleden sonraları okula gitsemde.(cts pazar tömer'e gidiyorum malumunuz. ne tatilim var ne bişiyim)

-tömerdeki sertifika sınavını geçtim. artık Yüksek Kur öğrencisiyim. 4 ay sonra bitirip diplomamı alıcam umarım. kaçırmasaydım başvursunu KPDSye de girecektim ama bir sonrakine artık.

-bedensel olarak ölüyo olmamın sebebi squashtir. ölümüm elinden olacak. 1 saatlik manyaklıktan sonra suratım en kırmızı domatesden daha kırmızıydı. zaten sağ kolumu kullanamıyorum :D uyudukça uyuyasım geliyor. bi de squash ertesi derse girdim. 3 saniye içinde içimin geçtiğine şahit olan 20 insan vardı. elimi başıma koymuştum, nası içim geçmişse bi anda kendimi sıranın üzerine yapışmış buldum. rezil de oldum. neyseki hoca 2 saat ders yapacağını unuttu da ben de bir an önce kaçtım ordan.

-yeniden soğuk hava geliyor imiş. alışmıştık be güzel havaya. nisanda bile soğuk olcakmış.

-istatistik hocamız çok komik ya. derste anlattığı anılarıyla bizi kırıp geçiriyor. aslında altında yatan mesajları çok ciddi, ama o kadar komik anlatıyo ki...

-bisürü foto çekmek istiyorum. geçenlerde caponumu çektim biraz, güzel oldu. sırada ispanya/madrid var...

-beni ara ara görenler, baya zayıfladın diyorlar, belki.. ama sıkılaşmam gerektiği gerçeğini değiştirmez bu olay. sonuna kadar devam diyete...


bugünlük de bu kadar. başım ağrıyo, yazasım kaçtı.

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: