9 Mar 2010

Be Italian


Bugün OB vizesi sonrası "Nine" a gittik caponla. ilk seanstı, saat 11di ve salonda 4 bayandık.

Filme gelince. Müzikler ve kostümler bence çok başarılıydı. zarafet açısından filmin öne çıkanı Nicole Kidman, seksapellik ve güzellik açısından da Penelope Cruz öne çıkandı bence.
Önceleri Guido Contini rolünü Javier Bardem'e teklif etmişler, ama kabul etmemiş. bence yazık olmuş. çok da güzel otururmuş filme. çünkü başroldeki Daniel Day Lewis de yakışıklı falan değil ama tüm hatunlar etrafında filmde. Javier Bardem çok daha iyi performans sergileyebilirdi diye düşünüyorum. zaten film de capona da demiştim Javier Bardem gibi diye.

bence çocukluk sahneleri italyanca olmalıydı. daha sempatik olurdu diye düşünüyorum o zaman film. bu haliyle fazla zorlama olmuş gibi. doğallıktan uzak :/

fergie'nin söylediği şarkı olan Be Italian en güzeliydi bence filmin. şarkı sırasında yapılan dans ve oradaki tefler beni etkilemedi dersem yalan söylemiş olurum hem de en büyüğünden. ama çok kilo almış Fergie. Üstelik çirkinleşmiş. hey yawrum diye baktığım kadın gitmiş, idüğü belirsiz bişi gelmiş.
Filme genel notum 6/10. biraz daha çarpıcı anlatılabilirmişti.

bu da filmin diğer bir afişi. özellikle koydum ki Fergie'nin halini görün diye.

-------------------

Vizem ise güzel geçti. Bana göre fazla ezberdi ve kitaptan da sorular vardı. HÖ?! dediğimiz yerler oldu. yaptık bişiler.

-------------------

Öf daldan dala daldan dala olucak ama, dün Serra ile msnde tanıştık. şirin şeker bişi :D
Merak ettiklerimi sordum, cevaplarımı aldım. mutlu olduğunu öğrendim ve sevindim.
O benim hakkımda neler düşünüyo bilemem tabi :p
Sonuçta gerçek camentayı gördü :D

*Bu noktada hardaldan yorum olarak gerçek camentayı anlatmasını istiyorum:D beni yakından tanıyan bir blogger ve de arkadaşım olduğun için sanırım hardal'anım!

bu arada doğum günümde marulumdan çok ama çok güzel bir hediye aldım. karşı çıkan arkadaşlarım da oldu ama ben halimden memnunum. beklemediğim bir hediyeydi doğum günüm için. tekrar tekrar teşekkürler bitanem benim!!


bugünlük de bu kadar sevgili bloggerlar. beni özleyin!


*bu yazı Be Italian eşliğinde yazılmıştır.

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

inatçı hardal dedi ki...

*benim de kafamda "contini's cinema italiano" çalıyor 2 gündür :D
*marulun hediyesini ben beğendim valla BAĞANE ben beğendim !11!1111!!! :D
*hee seni serra ya mı anlatcam yoksa düz yazı mı yazcam biloga ya da yorum mu hım? neysea emesende bunu konuşuruk
ben de kaçare.

...camenta... dedi ki...

kısa bi yorum ya.
bak o da iidi, siyah beyaz çekimleri başarılıydı o şarkının.

Adsız dedi ki...

yerim kızım seni ben :)

...camenta... dedi ki...

ben yerim asıl ! :D

inatçı hardal dedi ki...

serra, gerçek camenta bir manyaktır falans. böyle köşe bucak kaçıyoruz CAMENTA GELİYOOR diyorlar kanalizasyon deliklerine saklanıyoruz dlfkgj yok lan yok camenta candır.sen de tanıdığına göre, konuşmuş olduğun üzere muhabbeti iyi dimiğ? evet bu kadar şimdi dağılın, pencereyi kapatın olm.ders çalışacam :D

...camenta... dedi ki...

KOCA AYAK gibiyim ondan kaçıyolar benden kadjasfsaf...
yok ben damarıma basıldı mı ne fenayım de mi hardal?! :D ters-düz falan:p

ama serra bir jelibon. biz onu yeriz.