27 Haz 2009

başımın üstünde ampul belirdi


olm valla buldum neden yazmak istemediğimi ha.
bu durgunluk nedendir, neden ellerim klavyeye gitmemekte, çözdüm. oh be!

okul yok da ondan!
hayır neden bahsetçem ben, ispanyolca kursunda sessiz sessiz oturduğumdan, lise1 e giden kızın sesine UYUZ olduğumdan mı :D

okul olunca atraksiyon oluyodu, komiklikler şakalar oluyodu. şimdi öyle bişey yok.
kös kös evde oturuyorum. 3 gün kursa gidiyorum, 5 gün marulla buluşuyorum. marulla buluşunca yapçak şey de bulamıyoruz artık. içiyoruz, yiyoruz. olay bundan ibaret.

ben 1-2 gündür geberene kadar içmek istiyorum. kusmak istiyorum, 1-2 saatliğine de olsa kafamda hiç bişi olmasın, hayat bana güzel görünsün. kendimi bir nevi adriana lima sanayım beyaz kanatların içinde falan. harbi istiyorum bak ben bunu.

neyse pazartesi teyzemle kuzenim geliyomuş. teyzem zaten hafif çatlak, kuzenimde biraz saf olduğundan komik :D dün anneme "teyze ben 1 şartla ankaraya gelirim" diyince annem de doğal olarak neymiş şartın demiş, bizimki "her sabah kahvaltı hazırlicam size" demiş.

canıma minnet olm, istersen ömrün boyunca kal bizde ama sabah kahvaltı hazırla. bi de bu ufaklık boğazına düşkün. ufaklık dediysem 11 yaşında ya neyse. hah ne diyodum adam hominigırttlak yediği için artık yuvarlanarak yürüyor, bir yere giderken ulaşım parası vermicek o hale geldi. ama işime gelir sabah kahvaltılarında. çünkü adam canı ne çekiyorsa koyacak, kuş sütüm bile olacak. biliyorumki. ehi ehi. çok kötüyüm ya!

hardal gitti ya parise,resmen bi parçam yok olmuş gibi. dertleşçek adam yok, dedikodu desen.. peeeh! üstelik baya var gelmesine. dönüşte rock'n coke'a gidicek artist.

cuma günü caponun bi arkadaşı amerikaya gidiyo.çarşamba ona veda hedesi olcakmış. umarım hiç unutamayacağı bir gece yaşatabiliriz.

aşağıdakilerin hepsi benimmiş meğersem. içiyomuşum. geceyi hatırlamıyomuşum falan. metaxa var içlerinde daha ne isterim!


bana iççek şeyler söyleyin ya. kafam kopsun istiyorum.
gene hevesim gitti okuyucum. ben iyisimi gözlerini daha fazla yormayayım. yazık olur.

1 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

inatçı hardal dedi ki...

hardal gitti ya parise,resmen bi parçam yok olmuş gibi. dertleşçek adam yok, dedikodu desen.. peeeh! üstelik baya var gelmesine. dönüşte rock'n coke'a gidicek artist.

daha cookvar ve ozledim of.