7 Haz 2009

...te quiero barcelona...


evet efendim, ispanyolca kursuna başlıyorum haftaya. heyecanlıyım, yeni dil falan. bilmem kaç sene sonra ilk kez dil öğrenicem. (5. sınıfta 1 sene fransızca görmüştüm. adımı söylemekten başka bişi yapamıyorum ama bu yaz babamla fransızca çalışıciğim, az da olsa bişiler kapıciğim)


artık melodilerini severek dinlediğim ispanyolca şarkılarının sözlerini de anlicam. ne gadder hoş!

----------------------

kardeşim sbs ye girdi ancak sbs ona girmiş gibi görünmekte. zor dedi, yapamadım dedi. zamanı yetişmemiş zaten. morali bozuktu kuzumun. sabah onunla gidecektim ancak uykuya olan tatlı bağlılığım izin vermedi. sadece o gitmek üzereyken yanıma çağırdım, sarıldım ve başarılar diledim. sen yapacaksın dedim. 31 temmuza kadar beklicez sonuçlar için zira adamın gazeteden falan bakmaya niyeti yok sonuçlara. moralini bozmak istemiyormuş. ablasının kardeşi olduğu çok belli! ama bana hem lgsde hem de össde zorla baktırmışlardı cevaplara.. o ayrı.

sevgilimi özledim, yarın görüşücez gene. dün görüşemedik çünkü bugüne 2 vizesi vardı. benden daha önemli olduğunu düşünüyorum o vizelerinin. pazartesi görüşürüz dedim ve çekildim. yarın gönlünü alıcam onun dün görüşemedik diye. şu okulu bi bitse, bi tatile gitsek. hatta ağustos 10 gibi onunla birlikte tatilde olursak, ve de zaman uyar ise, hoş bi organizasyon yapıcaz. şimdi burda açıklamıyorum ne olduğunu. sadece marulum ve ben biliyoruz bunu :) belki sonra söylerim.

tatil demişken. 1 aylık ispanyolca kursumdan sonra(2 aylık başlamış, kaçırmışım) ailecek tatile gidecekmişiz. eğer annemin dediği gibi tekne turu ise, gitmem! zaten sevmem ben öyle tekneymiş, gece orda kalmakmış. 3-4 saatlik tekne turlarına zor katlanıyorum. 1 haftamı denizin ortasında geçiremem kimse kusura bakmasın.

gidelim gene küçük bi yere, temiz bi pansiyon bulalım. sabahtan akşama kadar deniz yapar, ardından yemeğe gideriz. oh misss. kafanı dinle. daha ne :)

haftaya öss var. kamilin sınavının iyi geçmesini diliyorum ancak olmayacak gibi. puanları kötü. bilkente gelir belki, bi umut. güzel olurdu be 18 senedir birlikte olduğum kankacığımla aynı okulda okumak. keşkem gerçekleşse.

capon saçlarıma bayıldı. sürekli "ay çok güzel olmuş camenta" dedi. mutlu oldum.

--------------------

seneye ispanyaya staja gidebilme ihtimalim oldukça yüksek. şimdiden şarkımızı söylüyoruz o zaman : TE QUIEROOO BARCELOOONAAAAA :D

gerçi barselona da olmicam, sahile yakın küçük bi yerde olucam ama.. bakalım. gezelim görelim değil mi canlar. o değil de babam bi iş seyahatine gitse ispanyaya. cidden 2-3 günlüğüne takılcam peşine. adam anlata anlata bitiremedi barselonayı. açıp google earthten falan gösteriyo ara ara. ne düzenli şehirdir orası ya. zaten sır basilika için bile gidilir oraya. ne kadar görkemli. bi de o tamamlanmamış haliymiş. tamamlansa ne olurdu kim bilir?!

şu ispanyolcaya başlıyım, 1 ay bitsin. o zamana ayvalık falan kesinleşir. eğer ki gidemezsem ayvalığa (ki gitmek için canımı veririm) 1 aylık başka bir dil daha öğrenirim kim bilir? lisan öğrenmek güzel iş cidden.

dün lisedeki tarih hocamızı gördük tunalıda. kadın zaten zayıftı iyice kuş kadar kalmış. latin danslarına başlamış, saçlarını turuncuya boyamış falan. bi yarım saat muhabbet ettik sokak ortasında. çoğu insan sevmese de severdim o hocayı. bana bi yamuğu olmadı :p

şimdi gideyim canlarım. annemlerle dışarı çıkabilirim her an....

kendinize iyi bakınnnnn!!

0 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş: