4 Haz 2009

refet evine dön


lan hala econ102 açıklanmadı okuyucu. merakımızdan çatır çatır çatlarken, artık hüzünlerimiz yerini mecburi olarak geyiklere falan bıraktı. "refet refettt huuu suçu kendine at beybii" diyeninden tutunda "refet kaybolan fransız uçağındaymış meğersem" gibi atıp tutan da mevcut. ben mi? hepsini karma yapıp millete sıcak sıcak sunuyorum. kendi düşüncem yok evet.


refet hoca yurt dışındaymış. sınavları da asistanlar değil, kendisi okuyormuş. gecikme bu yüzdenmiş. bi kaç güne açıklanacakmış notlarımız. zaten ben A-den umudu kestim sevgili okuyucularım. honour dan satisfactory'e düşüşümdeki yolları inceden inceden aşıyorum. tehey de tehey. annem artık "kızım anır oldu" diyemeyecek ama süper bi cümle kurucak "kızım tatmin etti bizi" diyecek. tatmin olucaklar. benden mutlusu var mı şu hayatta?? ailemi mutlu edicem, tatmin olucaklar o sikindirik notumdan yehuu :)

şimdi ben dün marulla buluştum ya, gözünün önünde tam 7 sigarasını kırıp attım! :D ben de içmeyeyim o da içmesin. sağlıklı sağlıklı yaşayalım uzun yıllar. ana felsefem budur evet. biz marulla çıkmaya başladığımız ilk zamanlar bu bana ohhh sigaradan 35imde gidicem falan derdi. acaip kızardım. hatta bu yüzden ağladığımı bilirim. adam 35inde gitmesin diye 1.5 senedir bikbikbik ötüyorum kafasında sigarayı bıraksın diye. sonunda amacıma ulaştım. bi paket almıştı sende kalsın bana her hafta 3 tane ver diye. işte o paketten toplamda 10 tane falan içti heralde. 7sini kırdım. 2sini gözünün önünde boşa yaktım :D kötüymüşüm ben ya. ama herşey ona olan aşkımdan. cidden bak. yoksa sigara kırarken acaip mutlu olan bi tip değilim yani.

çoooook düşük bi ihtimal bu akşam marulla MFÖ konserine gidicez. ama dedim ya çok düşük. zaten yarın sınavı da var. bence gitmesek daha hayırlı olacak ama bir yanımda uff gitsek sarmaş dolaş MFÖ izlesek diyor. ne yapsam bilemedim be.

rejimim oldukça iyi gitmekte. göbeğim 1-2 mm içeri girdi. görebiliyorum. bi de simitlerden kurtulursam var ya benden mutlusu olamaz şu hayatta.

ailem tarafında iyice kıskaca alındım lan. annem bıkbık babam bıkbık. kardeşim zaten ayrı bıkbık. aşırı sıkıldım 1 haftada tatilden. keşke marulumun okulu olmasa. cidden kaçar giderdik bi yerlere. hayal etmesi bile beni rahatlatıyor.

sbsye 3, össye 10 gün kaldı. ben giriceklerden daha heyecanlıyım heralde. bi sürü össye giricek arkadaşım var. umarım hepsinden iyi haberler alıcam. umarımki gözyaşlarım sevinçten akıcak. hadi bakalım.. özellikle kamil ve de emre(hiç bahsetmedim bu çocuktan size, ama bayaa bayaa yakın arkadaşım. birlikte büyüdük) iyi haber verirlerse olduğum yerde 35 takla atarım.

benden şimdlik bu kadar. esen kalın!:D

not: refetcim evine dön yawrucum. hadi canım hocacım. bak 3 gündür not bekliyoruz. bi an önce gel de açıkla be hacı. hadi beee! fırtına öncesi sessizlik, vallaha fırtına öncesi sessizlik!!!!


NOTLARIN EN BÜYÜĞÜ:
econ102 açıklandı olm. resmen kıl payı ilen A- kaçırdım. B+ geldi. peeeh! 2.99 ortalama pek bir güzel. annemler kızımz bizi tatmin etti diyecek.

6 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

~~Su dedi ki...

hadi yaaa. of nası heyecanlanmıştım şu notunu beklerken :D neyse 2.99 da iyidir, naparsın. (:

infaz dedi ki...

ilk defa aşık olduğu kişiye marul takm adı bulan birini görüyorum şöyle cakcaklı bişi bulsaydın bari bea:)

İbrahim Ortaç dedi ki...

ben her türk erkeği gibi resme takıldım. hiç refet hocayı bekler gibi bi hali yok:p

noir désir dedi ki...

az vermiş bence o kadar ödevden 100, diskaşınlardan 10 vs.. alana.

*CamentA* dedi ki...

@infaz: marul gibi kıvır kıvır saçları var. ayrıca gerçek hayatta da kıvırcık lahanam diyorum zaten.

@ibrahim: amaç refeti beklemesi değildi. sevdim ve koydum.

@noir: finalden batırdıysam b+ bile çoktur. demekki finalden kötü almışım. refeti suçlamadım ben. hakettiğimi aldığımı düşünüyorum. ya a- ya da b+ olacaktı zaten.

*CamentA* dedi ki...

@su: eheh :D milleti fıtık ettim zaten. ailem pek sorun çıkarmadı, sorun yok kendi açımdan o zaman ehehe