5 Haz 2009

giden saçlarım oldu benim


gene saçlarımı kestirdim ben! ama bu sefer son 3 senenin en kısası ünvanını alarak omuzlarıma bile değmeyen saçlara sahip oldum. pişman mıyım? hayır. yakıştı bence. kızıla da boyattım. ohh. güzel güzel. kafam hafifledi lan.


olmayan arabamın ilk hediyesini aşkımdan aldım bugün. ipoda bağlanan bi kaset, böylece yol boyu ipoddaki şarkıları dinleyebiliyosun. onun arabasında vardı, ben de çok sevmiştim. gitmiş bana da almış. canım yaa. ama şimdilik onda duruyo. arabam olursa ben geri alıcam ondan :)

atatürk orman çiftliğine gittik ve huzur bulduk ey izleyiciler. kokoreç de yedik. rejim biraz gümledi bugün ama olsun. aşkımcan için herşeyi yaparım ben.

yarın capon ve inatçı hardal bağyanlarıyla dışarıya çıkıyorum. kız kıza çıkmayalı olmuş baya. bi tozunu attırmak lazım ankaranın dimi kızlar:D

nedense aklımda yazmak için bişiler yok. aşırı mutluyum. saçlarımı insanların beğenmiş olması benim havalara uçmama sebebiyet vermekle beraber, bu saçlarımla sanki özgüvenimi tazelemiş gibiyim. bi rahatladım. hayatımda boşluk varmış da bunla dolmuş hissi var.

-------------------

kafama pussycat dolls'dan "jai ho" şarkısı takıldı. hani şu slumdog millionaire'in soundtracki de olan şarkı. fena enerjik ve zaten hint ezgilerini seven ben için muhteşem bi parça. evde söyleyip söyleyip ayna karşısında dans ediyorum inanır mısınız?! ciddiyim. kalori de yakmış oluyorum işte fena mı:D

bu arada acaip bişi oldu. geçtiğimiz gece rüyamda bizim lise sınıfından bi kızı gördüm. saçlarını kestirmişti. neyse. ertesi gün caponun facebookundan bi kıza bakayım dedim. benim rüyamda gördüğüm insanla fotosu vardı ve ne göreyim! kız ciddi ciddi saçlarını kestirmiş. bana ne malum oldu okuyucular şu işe bi el atın be. yoksa ben oha ne görsem oluyo diyip saykoya bağlicam. rüyamda zorla araba görmeye falan çalışçam. ya da ne biliyim marulla aynı ewde yaşicamı görcem mesela 1 hafta sonra aynı eve taşınacağımıza inanıcam. yardım edin!

benim bıdık toshibam hala yok ve ben olayı yanlış algılamışım. tamir sürei 30 İŞ gün
ü imiş. bu demektirki önümde 10 İŞ günü olmakla beraber aslında tam tamına 2 HAFTA var. ay sabır versin biri bana. tanrıdan isteyemiyorum malum ateistiz:D bi duruşumuz var :D

bedük'ün aşka gel şarkısının videosunu yeni izledim ve BAYILDIM.
aha da video.

--------------

yaşamayı, marulla olmayı, ara sıra arkadaşlarımla takılmayı seviyorum. ama özellikle marulla olmak beni 2 yıldır hem bedenen hem ruhen rahatlattı. çok mutluyum, çok seviyorum ve sevildiğime de inanıyorum. umarım hayatım saçlarım gibi kısa olmaz be okuyucularım. :(

ben kaçar. sevgilimle konuşuciğim! iyi geceler hepinize.

not: saçlarımın boyu tam olarak 2. fotodaki gibi.

8 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

O değil de Pussycat Dolls zenci falandı(hepsi değil tabi de genel hali) bir anda Hinti oldu... Ama yani Hintli gibi değil, Hitnli oldu! Çok garip...

*CamentA* dedi ki...

spiff:
hatunlar hintli mintli oldular da.. seksiler be! :D

inatçı hardal dedi ki...

ben sevemedim gitti pussycat dolls u ya.

Mrs. Baros dedi ki...

merak ettim saçını(:

İbrahim Ortaç dedi ki...

komşudan bi fincan şeker ister gibi istemişsin sabrı. mecburen o sabrı vermeye namzet her kişi kendini accık tanrı sancaktır. işin zor... bu arada Allah sahibine bağışlasın saçlar iyi...

*CamentA* dedi ki...

baros:
iyi oldu iyi. i'm lovin it!

ibrahim:
başka nasıl sabır istenir bilmiyorum da, karşıdaki kendini ilahi güç sanıcaksa kalsın ya.

Adsız dedi ki...

simdi resimdeki sen misin???
yani dudaklari yumuk hatun)))

*CamentA* dedi ki...

hayır fotoğraftaki ben değilim. bu blogun hiç bir yerinde fotoğraflarım yok.