23 Haz 2009

MiMiM-2

Geveze hatun beni mimlemiş. bir göz atalım bakalım...

+En mutlu olduğun zaman:

Tabiki de marulumun yanımda olduğu her zaman. fena mutlu oluyorum bu herif yanımda olduğu zaman.

+Hangi gizli güçe sahip olmak istersin:

Sihirle bir yerden bir yere gidebilmek isterdim. böylece her istediğim anda marulumun yanında olabilir, ondan hiç bir zaman ayrı olmazdım. gece o uyurken yanına gider kocaman bi öpücük kondururdum yüzüne. severdim onu.

+Çocukluk hayalin nedir:

Eğer çocukluk derken 3-4 yaşlarımı kastediyor isek: dansöz olmak. her zaman dansöz olucam dermişim. anneannem kızarmış bana. dansçı olucam de bari dermiş. ben de inatla dansöz olucam dermimişim. çocukluk işte. her zaman sevdim dans etmeyi, kıvırmayı.

+Ne renk olmak istersin:

Şu anda bej rengi olmak isterdim. ama neden bilmiyorum. gerçekten istiyorum.

+Şu anda nerede olmak istersin:

Marulun yanında tabiki. soruya bak!

Mimi Kamileğ hatuna yolluyorum.

1 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Adsız dedi ki...

tenks e lat duğyd :D

p.s: dude'dun okunuşunu türkçe olarak yazmak ne zormuş O_o