10 Haz 2009

onun arabası var güzel mi güzel


yok lan daha arabam olmadı. heyecan yok.. no panic no panic!!


dün akşam babam elinde "toyota yaris" kataloğuyla gelince gözlerimde bir parıltıdır, bir umuttur her neyse işte onlardan belirdi. acaba bana mı diye saatlerce içim içimi kemirdi. aldım gizlice kataloğu inceledim. fena değil. ama clionun yanında "tırt" gibi bence :D neyse efem dayanamadım babamın yanına gittim katalogla. inceliyomuş gibi yapıp kaçamak bakışlar attım kendisine. bakmadı. "baba yeaa nerden çıktı bu katalogg" dedim. bilmiyorum dedi.. ardından napıcan ki dedi. "heeeç sordum ölesine" diyip acaba bakalım ne dicek diye beklerken ölesine bakmak için ben getirdim dedi. bak bakkkk. hani bilmiyodun len!

o arada kardeşim arabaya bakıp "bu sana büyük değilmi ya" dedi. koca bi ohaa çekmek istedim zira araba 3-3.5 metrelik bişi. "bu bana değil ki ehi ehi" derken içimden "hadi lan bana olduğunu söle, kulun kölen olayım pedercan" diyordum. sustu. tıpış tıpış odama gittim.

heyecandan 5-6 kişiye "olmmm katalogla geldi yaa sence nedir ki bu" diye sordum. herkes sana dedi. hayırlı olsun diyenim bile vardı. eh dedim, eğer banaysa herkese benden bira. konuştuğum insanlar dahil tabi buna. ha bi de kamile ısmarlarım. o da az çekmedi kahrımı şu 1 haftada. össye çalışmak yerine beni dinledi.

45 dk sonra içeri tekrar süzüldüm. bakalım ağzından bişi kaçırcak mı diye. babam bana "sen dün ardaya ne dedin" diye sordu. -kendisi kuzen olur-. ne demişim ki dedim. araba istiyormuşsun dedi. "yok yeaa iletimde yazıyodu arda da sana alıyım mı kuzen diye atladı e bende al dedim olay bundan ibaret" dedim. hangi araba o dedi. gözlerimden parıltılar saçarak "kiliyooo" dedim :D -kiliyo da ne diyebilirsin okuyucu. ben azcık hatta baya baya çocuk ruhlu olduğumdan bebe taklidi şeklinde clio yerine KİLİYO demeyi seviyorum, evet- ne alaka falan dedi. gördüm beğendim rahat vs vs vs dedim. araya bi kaç farklı konu girse de sonunda olay döndü dolaştı benim araba mevzuma geldi.

babama kalsa biz arabayı şu saniye gidip alıcaz. adım gibi eminim. ama annem arıza çıkarıyo. resmen bu kız daha bebek diyecekti. korkuyorum bıkbık dedi. sanki ben korkmuyorum. gidiceğim yol konya yoluyla eskişehir yolu. e boru değil. her sabah dötüm 3.5 ata ata gidicem. sanarsım 50 yıllık şoförüm. tieallam.

uzun uzun konuşuldu. gereği düşünüldü. (yalan söledim 3 tane sonuç çıktı aslında)

1) kendi arabam olacak, gayet onunla alışıcam araba sürmeye(annemle konuşacak, kararı tartacakmış babacan)
2) bi kaç ay clio kiralayacağız ve ben alışacağım
3) bi kaç ay kendi arabam olması için beklicem ama anneminkinde alışıcam. okula onunkiyle gidicem.

tabiki okuyucum ben 1. şıkkı yeğlemekteyim. ama eğer olmazsa da 2. şık da fena değil hani..

üstelik babam clioları ucuza bulabileceğini, renault'un resssmen babamın çalıştığı şirkete araba dağıttığını söyledi.

eh ben daha ne isterim?? bundan iyisi şamda kayısı be canlar!

sevgilimin de cliosu var. hatta onun deyimiyle " benimki uzun clio, baba arabası böyle. seninki bağyan arabası. göççük." ailecek renaultcu olucaz aşkımla :D

beni de renaultcu yaptın ya hayatım. e helal olsun :D

neyse okuyucum. ispanyolca kursuna kayıt yaptırmaya gidicem 1.5 saat sonra. evi derleyip toparlamam lazım. görüşürüzzzz.

1 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Adsız dedi ki...

bir de bunu degerlendirebilir misin? keyifli oluyor okumasi..
LeyLa


http://benbugunbunuogrendim.blogspot.com/