8 Haz 2009

İ-S-T-İ-Y-O-R-U-M!!!


ressssmen hayatımın arabasını buldum ben. yeni çıkan renault cliolar benim için üretilmiş.


aradığım özellikleri taşıması bi yana, rahat bi araba. küçük bi araba. bıcır bıcır bişi..

annemin 3.50 ortalamaya sana araba sözüne karşılık bu ortalamayı yapamamış olmam ve annemin sana 3.50 yapana kadar araba yok ve benimkini de kullanman için veremem demesi ile birlikte bangır bangır kavga etmemiz sonucu ben bu arabaya sahip olamicam sanırım.

geberiyorum 3 saattir CLIO CLIOOOOOO diye okuyucum. lotodan para çıksa yapçağım ilk iş gidip o arabayı almak olur cidden. bugüne kadar tamam yeaaa 98' Polo da olur diyen ben, artık Clio istiyorum. hem de gıcırından!

normalde renault sevmem. nefret ederim. zaten gıcık olduğum belli başlı araba markaları vardır. renault başı çekenlerdendir.

ay almazsam ŞİŞERİM ben okuyucularım. bi yardım eli uzatın hadi be. 60ınızdan 500 çıksa ben onu alırım be hacı. hemde sıfır alırım.

şimdiden kabarmaya başladım okuyucu. elini çabuk tutsan da bana 500cük atıversen diyorum...


not: yukardaki araba olup, sedef siyahını şiddetle istemekteyim ben!


------------------------

bugün hem bu clioya hem de yeni lagunaya oturdum. direksiyon kısmına. laguna ya oturuncaki ruh halim bir iş adamından farksızdı. kendimi ülkenin sayılı zenginlerinden sandım bi kaç dk. üstelik erkek sandım o ayrı. karı-kız tavlarım ben bunla dedim. etkiledi beni araba. ama cliocum bi tane.

yarım saat boyunca bikbik öttüm marula. "clio al banaa ben clioo istiyooom" diye tutturdum. yazık yavrum "param olsa hemen alırdım aşkım" falan dedi. bence annenleri ikna edebiliriz dedi. dedi de dedi. biliyorum o da benim mutlu olmamı istiyo. ama farkındayım ailemin sorun çıkarıcağından. öf pöff be okuyucu.

pamıh eller cebe demekten başka bi şansım yok. her ne kadar o parayı yollamicanızı bilsem de...

4 insan evladı "Durun siz kardeşsiniz!" demiş:

Kamileğ dedi ki...

benim bildiğim clio çok yakıyo =(

Adsız dedi ki...

ogrenci iken dunyanin en gereksiz istegi araba bence...
dunya seyahati icin para iste,zaten olacak araban calisma hayatinda....

*CamentA* dedi ki...

dünya seyahatini şimdi yapmaya niyetim yok, isteğime karışma hakkınız da yok. size göre saçma olabilir, bana göre çok gerekli bişey arabamın olması. hayatımı bilmiyorsunuz, yollarda geçirdiğim zamanı bilmiyorsunuz. kabuğunuza çekilin bence.

*CamentA* dedi ki...

kamileğ:
bu ortalama gayet tasarrufluydu :(